Wireless Intelli Explorer gaat vanzelf uit

Pagina: 1
Acties:
  • 76 views sinds 30-01-2008

• Azecos
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 27-03-2024

Azecos

Can't help it..

Topicstarter
Wie kan me helpen. Sinds afgelopen vrijdag heb ik een Wireless intellimouse explorer (Optical).
Eerst zoals het hoort heb ik de oude mousedriver verwijderd, daarna pc uitgezet, oude muis eraf, nieuwe aangesloten (USB). Opstarten gaat goed, muis word herkend, Intelli software geinstalleerd en aan de slag, echter na 10 minuten gaat de LED op het kastje van de muis uit en reageert ie niet meer.
Ik heb inmiddels de powersaving setting voor USB uitgezet maar hij blijft uitgaan.
Tevens als ik Newsbin Pro opstart gaat hij zelfs al meteen uit. (conflict?)

Ik heb mŽn USB drivers al opnieuw geinstalleerd en mŽn muis ook maar hij blijft dit doen.

PLS HELP ME!!!
Ik draai Windows XP pro (EN)

/edit oeps verkeerd gepost. Hoe krijg ik hem hier weg???

• GarBaGe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 17-08 13:38
Leve USB. Dit is een van de redenen waarom ik zoveel mogelijk probeer USB te mijden. Zeker muis en toetsenbord gewoon altijd aansluiten via PS/2.

Ryzen9 5900X; 16GB DDR4-3200 ; RTX-4080S ; 7TB SSD

• breinonline
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:14

breinonline

Are you afraid to be known?

Kan je in je BIOS niet instellen dat je BIOS de usb poort moet besturen ipv het OS? Probeer anders eens of dat enig verschil maakt.

WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini

• zyberteq
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-06 14:01

zyberteq

nou, dat dus

Een vriend van mij heeft ook een Intelli Mouse Optical (van MS) die grijs/witte voor links en rechtshandigen. en die zit ook op de USB en ik zit vaak achter die pc en ik heb er nooit problemen mee.

een andere vriend van mij heeft die goedkope optical muis van logitech (2 knopjes, scrollwieltje en blauw kapje) en die zit ook op USB en die werkt perfect.

als bij jouw USB niet goed loopt dan ligt dat aan jou(w pc) en ik heb geen USB omdat ik op mijn P200 geen USB ansluiting extern heb (nog geen kabeltje, komt ook niet denk ik. vink nutteloos, kwacht wel tot ik me nieuwe pc heb)

[ Vocal Trance Radio @di.fm ] [ Building ] [ Driving ] [ Relaxing ]

• GeleFles
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

zijn misschien niet gewoon je batterijen leeg?? :?

• Azecos

Azecos

Can't help it..

Topicstarter
Op maandag 14 januari 2002 11:07 schreef RonnieB82 het volgende:
zijn misschien niet gewoon je batterijen leeg?? :?
Nee, die zitten propvol, het is de ontvanger die uitgaat, niet de LED onder mijn muis.

Verwijderd

Moet je bij de energie besparende dingen gaan kijken en dan zoveel mogelijk van die onzin uitschakelen.

• Azecos

Azecos

Can't help it..

Topicstarter
Op maandag 14 januari 2002 11:45 schreef CaseBuster het volgende:
Moet je bij de energie besparende dingen gaan kijken en dan zoveel mogelijk van die onzin uitschakelen.
Heb ik gedaan, alles staat uit, ook in mŽn BIOS.

• TDLofCC
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-06 09:27
Op maandag 14 januari 2002 10:59 schreef GarBaGe het volgende:
Leve USB. Dit is een van de redenen waarom ik zoveel mogelijk probeer USB te mijden. Zeker muis en toetsenbord gewoon altijd aansluiten via PS/2.
Nooit geen problemen mee hoor ...

Hell hath no fury like a freshly circumcised sleep deprived grizzly bear on amphetamines, being assaulted(aurally and otherwise) by George Bush dressed as a clown and singing vile covers of crap songs and wielding an electric cattle prod.

• Janao
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-06 20:19

Janao

Dog Clubbing Cat

Op maandag 14 januari 2002 11:04 schreef ZyberTEQ het volgende:
Een vriend van mij heeft ook een Intelli Mouse Optical (van MS) die grijs/witte voor links en rechtshandigen. en die zit ook op de USB en ik zit vaak achter die pc en ik heb er nooit problemen mee.

een andere vriend van mij heeft die goedkope optical muis van logitech (2 knopjes, scrollwieltje en blauw kapje) en die zit ook op USB en die werkt perfect.

als bij jouw USB niet goed loopt dan ligt dat aan jou(w pc) en ik heb geen USB omdat ik op mijn P200 geen USB ansluiting extern heb (nog geen kabeltje, komt ook niet denk ik. vink nutteloos, kwacht wel tot ik me nieuwe pc heb)
je vergeet dat mijn M$ muis nog gewoon een draadje heeft en deze is toch wel errug draadloos :P

I am not responsible for any harm or damage to you or your computer caused by the above message

• Azecos

Azecos

Can't help it..

Topicstarter
mmmmm, zelfs bij M$ technet staat hier niets over.

Verwijderd

rulen voor een ander kijken of hij het nog steets doet

• Black_Adder
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 31-08-2025
toevallig een
abit kt7a?

• Azecos

Azecos

Can't help it..

Topicstarter
Op maandag 14 januari 2002 13:26 schreef Black_Adder het volgende:
toevallig een
abit kt7a?
Abit KT7 RAID Hoezo??? Bekent probleem?

• Tefflar
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-05-2025
Volgens mij is dit gewoon een standaard feature van die muis. Er was een tijdje geleden een review over...
Dit werd juist als positief gezien omdatde batterijen dan veel langer mee gaan...

• Azecos

Azecos

Can't help it..

Topicstarter
Op maandag 14 januari 2002 13:30 schreef Tefflar het volgende:
Volgens mij is dit gewoon een standaard feature van die muis. Er was een tijdje geleden een review over...
Dit werd juist als positief gezien omdatde batterijen dan veel langer mee gaan...
Positief? Als je muis tijdens het spelen uitgaat? Tuurlijk is het handig als je niets doet maar als je gewoon aan het browsen bent en je moet vervolgens rebooten om weer je muis te kunnen gebruiken is er denk ik iets anders an de hand.

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:06

Exirion

Gadgetfetisjist

->[HA]

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.