Toon posts:

slot converter geschikt voor fcpga?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een slot converter voor mijn (ppga) celeron 433, op de socket van de converter staat pga-370. Kan iemand mij vertellen of dat betekend dat hij ook gechikt is voor fcpga of niet? Het is een converter van matrix, verder heb ik er geen gevevens van.
Verder vroeg ik me af of het kwaad kon als ik een fcpga probeer op de converter
m.v.g. Bart

• Alfa Novanta
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08 18:05

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

Dunno .. srry :'(

'k Weet wel dat die dingen schaaaaars aan't worden zijn!

My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Ik heb geen idee, maar ik gok dat het er geen is. Als je hem destijds gelijk met je proc hebt gekocht, weet ik het wel helemaal zeker eigenlijk :D

Er bestonden toen nog geen fc-pga procs nml

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

• BlubberZwijn
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-08 15:51
Lijkt me niet dat het er 1tje is...
Maar denk dat je wel even bezig bent om een 'goede' te vinden, duurde bij mij ook eventjes...

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-08 09:18
Je kunt hem ook geschikt maken voor FCPGA.. Ergens op toms-hardware staat een artikeltje, en in de search moet ook wel ergens een link staan..

• GiLeX
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

GiLeX

Ook analoog fotograferend

amb:
zoek je een Slotket die geschikt is voor de PPGA cpu of een voor een FP-PGA cpu :?

Neem anders even contact met me op via meel/irc of ICQ :)
Ik heb nog een MSI 6905 v1.0 slotket thuis liggen die met PPGA en FP-PGA cpu's over weg kan.

Canon Eos 35mm film & digitaal met veel glas en filmrolletjes 😁
Mostly analog at: https://www.flickr.com/photos/photobygms & Digital and some analog at: https://www.instagram.com/photobygms

Verwijderd

Het is inderdaad mogelijk zo'n PPGA converter om te bouwen voor FCPGA (zelf ook gedaanen werkt goed) echter, zoek wel even uit of je moederbord de lagere spanning kan leveren voor een FCPGA.
Pagina: 1