[mac, premiere] Mpeg2 codec

Pagina: 1
Acties:

• Vae Victis
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 16:52

Vae Victis

Dark Lord of the Sith

Topicstarter
Wie weet of er een mpeg2 codec is voor premiere (mac versie)
En waar die te krijgen / kopen / downloaden.
Dit wel legaal natuurlijk! dus geen warez.

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-08 07:59

chem

Reist de wereld rond

ik zou ens kijken bij roxio, de mensen die toast hebben overgenomen.
http://www.roxio.com/en/products/videopack/index.jhtml

misschien dat adaptec ook z'n pakket nog heeft...

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

• Vae Victis

Vae Victis

Dark Lord of the Sith

Topicstarter
Wat ik eigenlijk zoek is net als voor de windows versie van premiere een codec die je los kunt installeren.
Niet complete authoring pakketen. ;)
Die windows versie heb ik wel maar die werkt niet met de macversie, belachelijk eigenlijk. :( moeten ze echt iets voor vinden.

Verwijderd

Ik weet niet of je hiermee geholpen bent, maar voor zover ik weet wordt de mpeg2 codec volledig ondersteund door quicktime.

destijds had je ook sparcle en iets van Xing maar dat is volgens mij overbodig geworden met de komst van mpeg intergratie in quicktime

dus waarschijnlijk kun je met je quicktime instellingen (die je standaard hebt) wel het eea proberen.

Maar ja, dit lijkt me wel een erg voor de hand liggende oplossing, en dat zal je wel al geprobeerd hebben.

mocht het je gelukt zijn laat het me ff weten.

• Vae Victis

Vae Victis

Dark Lord of the Sith

Topicstarter
Op dinsdag 15 januari 2002 11:59 schreef karpax het volgende:
Ik weet niet of je hiermee geholpen bent, maar voor zover ik weet wordt de mpeg2 codec volledig ondersteund door quicktime.

destijds had je ook sparcle en iets van Xing maar dat is volgens mij overbodig geworden met de komst van mpeg intergratie in quicktime

dus waarschijnlijk kun je met je quicktime instellingen (die je standaard hebt) wel het eea proberen.

Maar ja, dit lijkt me wel een erg voor de hand liggende oplossing, en dat zal je wel al geprobeerd hebben.

mocht het je gelukt zijn laat het me ff weten.
Uhm, nog niet geprobeerd, maar gaat de pc die film dan ook zien als een gecodeerd met mpeg2.
Ga morgen er direct mee spelen. :)