PC vreet HD's

Pagina: 1
Acties:

• mvt
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11-04 16:23

mvt

ja ik ja

Topicstarter
Mijn vader zijn PC vreet harde schijven. Sinds januari 1998 heeft hij al 3 schijven vernield en schijf nr 4 houd het tegenwoordig maximaal 15 seconden vol voordat het systeem vastloopt. (te kort natuurlijk om een goede backup te maken (tips altijd welkom))

Ik heb mijn vader eindelijk kunnen overtuigen om te investeren in betere koeling (PC staat in een kast). De schijven zijn in volgorde van vernietiging 2 GB Seagate, 4 GB WD , 8,4 GB Maxtor en nu 8,7 GB Maxtor.
De Maxtor schijven hebben allebei eerst een jaar in mijn PC gezeten en de WD 2 jaar in die van mijn moeder. (gesponserde HD upgrade :) )

Maar ik ben bang dat ik wat over het hoofd zie en dat koeling (Coolermaster Cooldrive 4004) niet genoeg is. Iemand nog een idee???

schandalig duur systeem, schandalig hoge 3d mark score, volgend jaar toch maar wat eerder mijn verlanglijstje opsturen naar Spanje, anders blijft dit gelul

• White Feather
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20:51
Brakke voeding?? Mischien zijn de voltages wel veel te hoog.

• mvt
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11-04 16:23

mvt

ja ik ja

Topicstarter
Zou kunnen, dat zou betekenen dat de HD het nu wel zal houden. De oude IBM Aptiva (PC-Prive bak) is namelijk deels vervangen door mijn oude Athlon Classic 500 met nieuwe kast+voeding.

schandalig duur systeem, schandalig hoge 3d mark score, volgend jaar toch maar wat eerder mijn verlanglijstje opsturen naar Spanje, anders blijft dit gelul