Geen video-output meer! :(

Pagina: 1
Acties:

• Grub
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 18-06 08:38
Oke dit is het probleem:

Ik zet mijn computer aan en mijn monitor blijft in standby-stand. NB: ik krijg niet de melding op mijn monitor van: No Input, Check Videocable or Computer. Ik zie wel het lampje van mijn harddisk gaan branden maar verder gebeurt er nix.

Ik ging er eigenlijk van uit dat het aan mijn videokaart lag, dus ik heb meteen een nieuwe besteld bij Alternate. Blijkt dus dat ook met deze nieuwe videokaart doet mijn pc het niet. Nou jah ik was toch toe aan aan nieuwe :).
Maar voordat ik nu een compleet nieuw systeem stukje bij beetje aan ga schaffen, wat kan er nu mis zijn?

De videokaart is het dus niet, de kabel lijkt me heel onwaarschijnlijk, dus heeft mijn mobo soms plotseling de geest gegeven? Nou ik probeer nog wel wat met een pci videokaart. Misschien dat het AGP-slot naar de klote is.

Heeft iemand ooit zo'n zelfde probleem gehad? Misschien heeft er iemand een tip? Of vergeet ik iets?

• rtgo
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 30-05-2025

rtgo

Lemmus Lemmus

Je kan in je bios je primary vga kaart instellen. Kijk eens of hij nu toevallig op pci staat.

Life of a Lemmus Total Hardware 1999

Verwijderd

Op maandag 14 januari 2002 09:55 schreef rtgo het volgende:
Je kan in je bios je primary vga kaart instellen. Kijk eens of hij nu toevallig op pci staat.
Haha, dat gaat wat lastig he, als je geen beeld hebt! (Okeej een test, PCI-kaartje zal wel werken)

Ik dacht trouwens dat bij sommige mobo's het slot automatisch geselecteerd werd.

(dus als er geen AGP in zit-->PCI)

En als je je bios reset? (batterijtjke dr uit)

• Melkie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 07:50
Yep, CMOS clearen wil wel eens helpen.

• Grub
Oke. Goed plan. Ga ik proberen.

En ik kan inderdaad niet in mijn Bios komen, nee. :)

• Red Baron
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10:56
Heb je er al een andere monitor aangehangen?
Nee?
Dan zou ik dat eerst eens doen :)

iRacing Profiel - Radicals Online - CyclingMaster parser

• arjandijk162
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-08 20:25
druk de videokaart eens goed aan

• Grub
Oke. Alles geprobeerd, maar geen resultaat. Dus het moet het mobo wel zijn.

Betekent dat ik niet alleen een nieuw mobo moet kopen, maar ook een nieuwe cpu en nieuw geheugen want die rommel die ik er nu in heb hangen is al vijf jaar oud. Dure grap :'(
Pagina: 1