Wil graag het geluid van mijn tv over mijn radio laten gaan. Maar mijn tv heeft alleen maar een skart uitgang? Bestaat er zo een kabeltje? (met dus een skart-tulp uiteinde)
Verwijderd
Bij de plaatselijke hifi boer kun je een verloopje van scart naar 3 x cich halen. 1 gele voor video en een witte (of zwarte) en rode voor audio. kabeltje ertussen en klaar...
Ja, want ik heb wel een kabeltje met skart, video en audio uitgang. Maar die audio uitgang is maar één tulp stekkertje, en daar schiet je bij je radio niets mee opOp maandag 14 januari 2002 09:48 schreef 01V het volgende:
1 gele voor video en een witte (of zwarte) en rode voor audio. kabeltje ertussen en klaar...
Als je een goede converter haalt (bij elke willekeurige elektroboer te krijgen) heb je een SCART --> Tulp convertor.
Je krijgt dan 3 tulp uitgangen als het goed is:
geel : video
rood + wit : audio
Ik heb nog NOOIT een SCART --> Tulp convertor gezien met 1 audio uitgang. Misschien dat je een antieke hebt die mono geluid heeft
Je krijgt dan 3 tulp uitgangen als het goed is:
geel : video
rood + wit : audio
Ik heb nog NOOIT een SCART --> Tulp convertor gezien met 1 audio uitgang. Misschien dat je een antieke hebt die mono geluid heeft
iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB - iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB - MacBook Air M4 13" 16GB/512GB - AirPods Pro 3 - Watch 5 Space Gray LTE - TV 4K 128GB - TV 4 64GB - Wireless CarPlay
Verwijderd
Er is ook een SCART kabel met waar twee tulp aansluitingen uitkomen.
TV SCART----------------------SCART Video
\ \
\ \ audio (L +R)
STEREO
Ik geloof bij Mediamartk te koop voor 10 Euro.
TV SCART----------------------SCART Video
\ \
\ \ audio (L +R)
STEREO
Ik geloof bij Mediamartk te koop voor 10 Euro.
Pagina: 1