Van mij mogen ze komen hoor, ik vrees alleen dat ze per MB data gaan rekenen...
Dus dat je vet veel moet dokken om de concurrentie positie van Mxstream, dailup internet en kabel te handhaven....
Anders komt de OPTA weer om de hoek klagen...
Zoals Ches al eerder zij, is het allemaal wel mogelijk maar kost het gewoon zo verschrikkelijk veel geld dat het nog wel ff op zich laat wachten...
Ik denk persoonlijk dat deze verbindingen als eerste gebruikt zullen worden om nieuwe AIX'en aan te leggen zodat bedrijven meteen op i-net aangesloten kunnen worden met korte afstanden tot huurlijnen en knooppunten...
Verder zal 't waarschijnlijk ook al vet benut gaan worden voor huurlijnen, HDSL verbindingen en andere bedrijfsmatige toepassingen...
Duz ik denk dat het nog wel ff duurd voordat de consument iets te zien krijgt van deze infrastructuur....
Ik denk trouwens dat al veel van die beglazing gebruikt wordt door bijv. @thuis en andere kabelproviders en kabelboeren... Ik denk dat ook de NS al een beetje gebruik maakt van dit netwerk.
Al zou die laatste een slimme zet doen met het deels vrij geven van het eigen glasvezel netwerk dat langs alle sporen in Nederland ligt... Daar zouden ze ook een behoorlijke kostenpost mee kunnen vergoeden en misschien de treinen daarmee eens op tijd kunnen laten rijden!
Laten we weer 's bierbrouwen of gewoon gekke dingen bouwen en knutselen. YEAH!
RIP Lada 2105 "Igor" 31-12-1992 - † 21-02-2014. De nieuwe Igor: Tesla model 3 SR+ 21-08-2020