• kazz1980
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-02 09:34

kazz1980

Goh... Ik hier?

Topicstarter
Waar zijn die dingen te krijgen, weet iemand dat?

hier stond iets interessants, maar het is even weg...

• intert0y
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10-03-2025
is toch zo'n ding dat in PCMCIA slot van een laptop moet normaal? Of zijn daar ook een soort van dockingstations voor zoals je vraagt?

Gevonden?

ik ben geen postbode, maar postman Pat rulez!

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Er zijn seriële en USB cradles. De Rex wordt nu uitgefaseerd, dat wil zeggen dat ze niet meer worden gemaakt, maar eventuele voorraad wordt nog verkocht. Ik weet niet waar je losse cradles kan kopen.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Verwijderd

probeer het eens bij laptops.nl of misschien heeft alternate.nl wat voor je.

• BitBit3r
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 11-03-2025

BitBit3r

Lid

En kan je misschien niet gewoon een cradle voor een 5000 of 6000 gebruiken? Deze zijn beter verkrijgbaar...

Wat er ook gebeuren moogh...

Verwijderd

werkt toch via een kabeltje naar de pc, dockingstation heb ik nooit van gehoord, lijkt me idd wel makkelijk ja

• Molybdenum
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14-01 08:42
ik heb een Rex6000 met dockingstation. Gekocht via www.pdashop.nl

ik ben bang dat je nieuw niet zo gauw aan deze dingen kan komen, omdat sinds een half jaar Xircom (Intel) is gestopt met de productie van PDA's. maar niet geschoten is altijd mis: check de eerder genoemde site!

:)

(een usb-dockingstation is overigens niet sneller dan een seriele, omdat de Rex immers een 56k6 modem is en dus niet sneller dan dat kan - dus als je kosten kan besparen!)

edit: ik heb even op die site gekeken en er is nog een usb-cradle te koop voor 59,-

:)
Pagina: 1