Toon posts:

mijn 5.1 doet het niet

Pagina: 1
Acties:
  • 39 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb mijn geluidskaart(sb live 5.1 platinum) vervangen voor een nieuw namelijk terratec dmx 6fire 24/96. alles wat ik ook maar afspeel alleen de twee achtereste speakers doen het. Zelfs bij een dvd-film. Dit had ik niet met mijn vorige set. Wie o wie weet hiet meer van af?

|:(

• Agent-X
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Bij de Audigy moet je ook even softwarematig het een en ander bijstellen...misschien bij jouw kaart ook?

Verwijderd

Topicstarter
Dat heb ik al geprobeerd. Ik heb zelfs gewijzigd naar surround(4 point-speaker geluid). het leverde niks op.
Ik weet niet hoe het zit met de audigy series maar de software die geleverd wordt door terratec vind ik matig wat de helpbestanden betreft. Heb de creative 5.1 dtt 2200. Weet iemand hier iets meer van af waarom ik geen 4/5.1-speakers geluid krijg.

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

JvS

Ik heb hem zelf ook

[topic=304157/1/100]

Hier schijnt het een en ander aan oplossingen te staan

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Verwijderd

Bij die transformers dvd zal je denk ik ook niet echt 5.1 geluid horen, aangezien die dvd dat niet heeft :)

Verwijderd

Topicstarter
Leuk hoor Roy_F. Eerst bij mij thuis komen zitten kloten met mijn pc en op het laatste moment concluderen dat. Ik heb dus een 5.1 dvd gehuurd maar doet het ook niet. Maar goed.
Is er nog steeds niemand die me wat verder kan helpen?
Als je de in software die bijgeleverd bij het kaart van terratec 5.1-speakers inschakeld dan hoor wel op elke speaker duidelijk geruis. Bij het kijken van DVD-films en spelen van spelletjes niet. Alleen de rear-speakers doen.
Nogmaals een verzoek voor hulp of verdere info. hierover aub!

Verwijderd

Check je Terratec controlpanel als je dvdtje afspeelt...je hebt alleen geluid over je FRONT speakers.(k nog steeds geen oplossing)

• Jag
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-08 16:05

Jag

Volgens mij wil jij gewoon niet geholpen worden als je zo aggressief reageert :P.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.