IL-2 sturmovik. wie heeft hem en bevalt ie?

Pagina: 1
Acties:

• ocf81
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

Topicstarter
ik heb er nu een dag of 2 achter gezeten en tot nu toe is het een hele uitdaging geweest. vooral omdat ik de wereld van falcon gewend ben tot nu toe. het realisme is op bepaalde vlakken zeer hoogstaand, maar de afwerking is hier en daar wat kort door de bocht (handleiding om een voorbeeld te noemen)

tot nu toe heb ik alleen maar quick missions en stand alone missies gespeeld om te wennen aan deze sim.
nou was ik eigenlijk benieuwd wie deze sim ook heeft en wat jullie ervan vinden.

ik ben ook nog een newbie als het op simming (vooral op het gebied van propsims!) aan komt. hebben jullie nog tips? zet ze dan hier neer!

© ocf81 1981-infinity
Live the dream! | Politiek Incorrecte Klootzak uitgerust met The Drive to Survive
Bestrijd de plaag die woke heet! | Servitisatie plaveit de weg naar slavernij. Kies je eigen weg!

• tazzman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 10:48

tazzman

a real boardmonkey

IL-2 is heel mooi gemaakt.. flightmodel is top, grafisch ziet het er echt schitterend uit maar de campaign is zwaar afhaken. Het lijkt er op alsof die in de allerlaatste 20 minuten ff in elkaar gegooid is.. de campaign van IL-2 is absoluut niet te vergelijken met die van Falcon 4.0.

En dat is heel erg jammer maar goed, ik vlieg wel gewoon de campaign bij gebrek aan beter (ff geen zin om met die generators te pielen).

IL-2 is zeker 1 van de beste WW2 sims! Of het de allerbeste sim is? Nee, ik vind Falcon 4.0 de betere sim, vooral door zijn dynamic campaign engine.

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

• Ossi
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 29-01 15:50
Een kameraad heeft 'm, ik vind 'm echt geweldig om te zien en te doen.
En het is zeker weten de beste 2e WO flight sim op het moment. :P
Alleen de Russische toendra is wat saai om overheen te vliegen. :+

• tazzman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 10:48

tazzman

a real boardmonkey

Dan zit je nog aan het begin van de oorlog. Later vlieg je in de winter rond Moscow en volgens mij gaat de campaign geheel door tot aan Berlijn! Maar zo ver ben ik nog niet.

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

• cappie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-05-2025

cappie

all lowercase

Ik heb em, en ik ben er reuze blij mee :)
quote van een andere thread waar ik dit gepost heb
Ik heb em gekocht op de beurs in Arnhem.. jezus, wat een superspel :9~..

het opstijgen is supersimpel, zolang je je maar een beetje aan de aviation basics houdt (flaps en trim goed instellen bij en na takeoff).

echt geniaal gewoon.. alleen jammer dat je niet met die grote bommenwerpers kunt vliegen in coop multiplayer (kan wel met de 2 seaters (pilot, gunner) 8-)

Ik heb trouwens een week of 2 geoefend met FS2002 voordat ik de demo van dit spel had gedownload.. 'k moet wel zeggen dat dat veel geholpen heeft idd :)

BOT SPEL, ZEKER HET KOPEN WAARD! :)

Aspire to inspire before we expire | profiel | systeem

• Kramers
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 05-08-2025

Kramers

Tijd voor iets nieuws

Ik vooral onder de indruk van de mission editor. De manier waarop je kan blijven inzoomen op de kaart tot het moment dat je de units individueel kan zien. Echt mooi man. :9~

Huh.. moet ik hier wat typen of zo ?

Pagina: 1