www.sitechecks.nl

Pagina: 1
Acties:
  • 398 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
wat is dit voor een sneuje sitecheck site...als een forum als dit z'n geloofwaaridgheid wil houden zoekt ie een andere oplossing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pizzaman
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Pizzaman

16:00 Cup-a-soup.

:?

Lekker aant drinken geweest ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferdo
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10-09-2024

Ferdo

Dido Armstrong :9~

Aantal posts: 1
Gem. aantal posts/dag: 1

Audioscrobbler profile
Begin de dag met een dansje, begin de dag met een lach,
want wie vrolijk kijkt in de morgen, die lacht de hele dag,
jaaa, die lacht de hele dag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 14 januari 2002 01:01 schreef Ferdo het volgende:

[..]
so?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SWINX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-07 18:19
Op maandag 14 januari 2002 01:05 schreef haaahahahaha het volgende:

[..]

so?
en dat was post 2 :P

(over forum algemeen moet in [forum=15])

Mannen komen van Mars Tweakers, vrouwen van Venus Bokt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 14 januari 2002 01:07 schreef SWINX het volgende:

[..]

en dat was post 2 :P

(over forum algemeen moet in [forum=15])
mijn topic gaat toch over webdesign? en dit is toch webdesign forum?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RRX
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 29-05 15:34

RRX

@life-

Op maandag 14 januari 2002 01:08 schreef haaahahahaha het volgende:

[..]

mijn forum gaat toch over webdesign? en dit is toch webdesign forum?
uhhhhm, jou topic :z :z :Z

mijn T.net systeemspecspagina

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 14 januari 2002 01:11 schreef RRX het volgende:

[..]

uhhhhm, jou topic :z :z :Z
correct, thx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SWINX
Op maandag 14 januari 2002 01:08 schreef haaahahahaha het volgende:

[..]

mijn topic gaat toch over webdesign? en dit is toch webdesign forum?
je topic gaat over dat tweakers een anders site moet zoeken ipv sitechecks -> en dat is forum algemeen -> en dat is dus LA :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 14 januari 2002 01:13 schreef SWINX het volgende:

[..]

je topic gaat over dat tweakers een anders site moet zoeken ipv sitechecks -> en dat is forum algemeen -> en dat is dus LA :+
je moet gewoon bij webdesign je site kunnen posten man en geen gelul over forum algemeen
wil je als designer zijnde je site posten, moet je dat in een armetierig sitechecksitetje als sitechecks.nl doen? man de schaamte voorbij man

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hangloozz
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 06-12-2022

Hangloozz

{ @$%&# }

* Hangloozz snif**snif* ik ruik een kloon

www.jurgroessen.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 14 januari 2002 01:17 schreef Hangloozz het volgende:
/me snif**snif* ik ruik een kloon
so?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oefening
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Hehe, ik heb de bron van het kwaad al gevonden: http://www.sitechecks.nl/sitechecks.php?id=1159

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SWINX
Op maandag 14 januari 2002 01:18 schreef haaahahahaha het volgende:

[..]

so?
niks so, dat betekend gewoon dat je originele ook een ban/of ow krijgt :P

en nee, je mag in W&G geen sites posten, dat kan BIJVOORBEELD op sitechecks.nl en als je dat een k#tsite vind doe je het ergens anders...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
correct, maar ondanks dat is die sitechecks beneden peil man

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferdo

Ferdo

Op maandag 14 januari 2002 01:21 schreef SWINX het volgende:

[..]

en nee, je mag in W&G geen sites posten, dat kan BIJVOORBEELD op sitechecks.nl en als je dat een k#tsite vind doe je het ergens anders...
...maar niet hier. So...

Audioscrobbler profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 14 januari 2002 01:21 schreef SWINX het volgende:

[..]

so?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SWINX
Op maandag 14 januari 2002 01:23 schreef haaahahahaha het volgende:

[..]

so?
leuk stopwoordje ook... anders nog iets....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oefening
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Op maandag 14 januari 2002 01:22 schreef haaahahahaha het volgende:
correct, maar ondanks dat is die sitechecks beneden peil man
|:( Als jij onderbouwd commentaar op je site wilt zien moet je dat zelf ook leveren aan anderen, slimmerd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 14 januari 2002 01:25 schreef nelis het volgende:

[..]

|:( Als jij onderbouwd commentaar op je site wilt zien moet je dat zelf ook leveren aan anderen, slimmerd...
heb ik gedaan hoor en dat opzich is al sneu genoeg dat je minimaal 3 sites moet reten voor je je eigen site er neer mag pleuren, en dan moet elke rating nog meer dan 300 woorden bevatten ook? en tweakers support die sitecheck site?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
trouwens, feit dat ik hier dit topicje open heeft me al meer hits opgelevert dan die hele sitecheck site bij elkaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelle
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23:01

Pelle

🚴‍♂️

Op maandag 14 januari 2002 01:15 schreef haaahahahaha het volgende:
je moet gewoon bij webdesign je site kunnen posten man en geen gelul over forum algemeen
Nee, juist niet. In dit forum kun je een hoop vragen kwijt over design, HTML, JS, CSS en flash, maar omdat het met sitechecks zwaar uit de hand liep door mennekes zoals jij heeft Tom (inderdaad, Tom de HGA) een hoop tijd gestoken in het bouwen van iets specifiek gericht op het beoordelen van sites. En als je daar niet mee om kunt gaan, dan kun je maar beter naar het computeridee forum vertrekken ofzo, in plaats van hier de hele boel af te zeiken.
wil je als designer zijnde je site posten, moet je dat in een armetierig sitechecksitetje als sitechecks.nl doen? man de schaamte voorbij man
* Pelle denkt dat haaahahahaha het niveau van sitechecks.nl nooit zal kunnen evenaren
Als je genoeg verstand van zaken had gehad, had je wel wat genuanceerder gereageerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SWINX
Op maandag 14 januari 2002 01:31 schreef haaahahahaha het volgende:
trouwens, feit dat ik hier dit topicje open heeft me al meer hits opgelevert dan die hele sitecheck site bij elkaar
had je gedroomt....
en jou eigen site zeker ook??

no flame ofcourz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelle

Pelle

🚴‍♂️

Op maandag 14 januari 2002 01:31 schreef haaahahahaha het volgende:
Denk dat dit topic je straks ook een OW oplevert als je zo doorgaat. n00b okee, maar probeer je als het kan wel even in te houden aan de regels die er hier gelden.
Je zou de eerste niet zijn die dat zuur heeft moeten bekopen, dus luister gewoon ff naar de mensen die hier dagelijks zitten en de boel een beetje draaiende houden, dan blijft het tenminste een beetje gezellig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 14 januari 2002 01:31 schreef Pelle het volgende:

[..]

Nee, juist niet. In dit forum kun je een hoop vragen kwijt over design, HTML, JS, CSS en flash, maar omdat het met sitechecks zwaar uit de hand liep door mennekes zoals jij heeft Tom (inderdaad, Tom de HGA) een hoop tijd gestoken in het bouwen van iets specifiek gericht op het beoordelen van sites. En als je daar niet mee om kunt gaan, dan kun je maar beter naar het computeridee forum vertrekken ofzo, in plaats van hier de hele boel af te zeiken.
[..]

* Pelle denkt dat haaahahahaha het niveau van sitechecks.nl nooit zal kunnen evenaren
Als je genoeg verstand van zaken had gehad, had je wel wat genuanceerder gereageerd.
hahah verder alles ok?
man als je een sitecheck site bouwt maak er dan 1 waar je gwoon relaxed je sitetje kan posten en niet met die kinderachtige regeltjes....man ik heb het idee dat ik met een pistool op mijn slaap 3 van die armoedige sites moet raten wil ik mijn eigen site erop zetten

en ik ambieer het niveau van sitechecks helemaal niet, het feit dat tweakers verwijst naar sitechecks verbaast me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SWINX
Op maandag 14 januari 2002 01:34 schreef haaahahahaha het volgende:

[..]

hahah verder alles ok?
man als je een sitecheck site bouwt maak er dan 1 waar je gwoon relaxed je sitetje kan posten en niet met die kinderachtige regeltjes....man ik heb het idee dat ik met een pistool op mijn slaap 3 van die armoedige sites moet raten wil ik mijn eigen site erop zetten

en ik ambieer het niveau van sitechecks helemaal niet, het feit dat tweakers verwijst naar sitechecks verbaast me
al waren er "gewone" regels (die jij natuurlijk kinderachtig noemt) dan zou JIJ je er toch niet aan houden

en als je denkt dat je het beter kunt, ga je gang, wie houdt je tegen....

alleen omdat JIJ sitechecks geen goede site vind kom jij dat hier een beetje rondbazuinen... fijn voor je

no flame ofcourz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferdo

Ferdo

[..]

hahah verder alles ok?
En wat is erop tegen om je mening een beetje goed te onderbouwen?

Sitechecks én de users die hun mening over je site geven bewijzen je een dienst. Het lijkt míj iig redelijk dat je daar iets tegenover stelt.

Audioscrobbler profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelle

Pelle

🚴‍♂️

Als je een beetje goed je best had gedaan en je ook daar had ingelezen, had je geweten dat die regels er zijn om het geheel een beetje leefbaar te houden. Als er elke dag 14 lamers komen die hun 'ik heet sjaak en ik wil wat vertellen over m'n cavia'-site langskomen, dan daalt het niveau aanzienlijk en zullen ook de mensen die _wel_ zinnige en nuttige feedback kunnen geven, niet meer terugkomen, waarna het geheel uitmondt in een soort van 538 chatbox en FOK! forum.

Regels zijn regels, doe dan dus ook of je volwassen bent en houdt je daar dan ook aan. Kun of wil je dat niet, ga dat dan niet lopen spuien op de verkeerde plek maar gewoon bij de verantwoordelijke mensen.
Noem mij eens een goede reden waarom je niet naar sitechecks zou mogen verwijzen?

Oh ja, nog iets: over het algemeen vinden mensen het niet cool als je dingen jat. Dat plaatje van The Prodigy zou ik er dan ook maar snel uithalen, voor er iemand zich geroepen voelt om hun management even een mailtje te sturen, iets wat ik niet ondenkbaar acht als je jezelf presenteert met dit soort reacties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 14 januari 2002 01:37 schreef SWINX het volgende:

[..]

al waren er "gewone" regels (die jij natuurlijk kinderachtig noemt) dan zou JIJ je er toch niet aan houden

en als je denkt dat je het beter kunt, ga je gang, wie houdt je tegen....

alleen omdat JIJ sitechecks geen goede site vind kom jij dat hier een beetje rondbazuinen... fijn voor je

no flame ofcourz
jij lult gewoon uit je nek man ipv dat je een discussie aangaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 14 januari 2002 01:41 schreef Pelle het volgende:

[..]

heet sjaak en ik wil wat vertellen over m'n cavia'-site langskomen, dan daalt het niveau aanzienlijk en zullen ook de mensen
[..]

Noem mij eens een goede reden waarom je niet naar sitechecks zou mogen verwijzen?

Oh ja, nog iets: over het algemeen vinden mensen het niet cool als je dingen jat. Dat plaatje van The Prodigy zou ik er dan ook maar snel uithalen, voor er iemand zich geroepen voelt om hun management even een mailtje te sturen, iets wat ik niet ondenkbaar acht als je jezelf presenteert met dit soort reacties.
sjonge jonge wat sneu zeg...kunje het niet hebben als ik zeg dat sitechecks sneu is? voel je je dan gekrenkt? man jij kent degene die die site gemaakt heeft? man die site lijkt wel een giro 777.....nog sneu-er dan ik dacht, net als het niveau van de vaste bezoekers van tweakers waar 'ik naar zou moeten luisteren'.....dit is een kloon hoor, ik kom hier al sinds dit sitetje uit 2 pagina's bestond

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferdo

Ferdo

Op maandag 14 januari 2002 01:45 schreef haaahahahaha het volgende:

[..]

sjonge jonge wat sneu zeg...kunje het niet hebben als ik zeg dat sitechecks sneu is? voel je je dan gekrenkt? man jij kent degene die die site gemaakt heeft? man die site lijkt wel een giro 777.....nog sneu-er dan ik dacht, net als het niveau van de vaste bezoekers van tweakers 'ik naar zou moeten luisteren'.....dit is een kloon hoor, ik kom hier al sinds dit sitetje uit 2 pagina's bestond
Ik voel nóg een OW aankomen, wegens flamen!

Audioscrobbler profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

O NEE!
weer zo'n gefrusteerde user

sitecheck page niet ok?
gah PHP leren en doe het maar beter!

ze willen juist gasten als jou vermijden:

"kijk hoe mooi mijn page is...voorderestk#tjemaaropmetjesite's.nl"

als je bezoekers en niet seriuuse reactiez wil:
nl.altavista.com
vindex.nl
google.nl

have fun!
explore the internet
tot die tijd:
rot toch op met je WUSIWUG site O.o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 14 januari 2002 01:47 schreef Ferdo het volgende:

[..]

Ik voel nóg een OW aankomen, wegens flamen!
heb jij niks zinnigs te melden? ga dan ergens anders posten ok?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelle

Pelle

🚴‍♂️

sjonge jonge wat sneu zeg...kunje het niet hebben als ik zeg dat sitechecks sneu is?
Ik vind alles best. Maar ga dat dan niet hier rond lopen bezuinen, maar mail Tom daar bijvoorbeeld eens over. Of post een berichtje op het feedback-forum van sitechecks.
En als je niet wilt dat we hier in W&G naar sitechecks verwijzen, dan moet je dat maar even in LA melden, of anders even door OzBoz een mailtje of ICQ'tje te sturen.
voel je je dan gekrenkt? man jij kent degene die die site gemaakt heeft? man die site lijkt wel een giro 777.....nog sneu-er dan ik dacht, net als het niveau van de vaste bezoekers van tweakers waar 'ik naar zou moeten luisteren'
Kom op zeg, staaf je geblaat nou eens met concrete voorbeelden en argumenten. Met dit soort gemekker denk ik niet dat je jezelf heel erg geliefd maakt.
.....dit is een kloon hoor, ik kom hier al sinds dit sitetje uit 2 pagina's bestond
Wees dan een vent, en spui je kritiek onder je echte naam. Niets is laffer dan kritiek leveren zonder er voor uit te komen wie je echt bent. Mijn held.

(tip: er voor uitkomen dat je een kloon hebt, terwijl je weet dat dat niet mag, zou best wel es op een ban uit kunnen draaien...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tie-rep
  • Laatst online: 25-07 14:19

tie-rep

nu met ir. !

[..]
nog sneu-er dan ik dacht, net als het niveau van de vaste bezoekers van tweakers waar 'ik naar zou moeten luisteren'.....dit is een kloon hoor, ik kom hier al sinds dit sitetje uit 2 pagina's bestond
ik begrijp niet waarom je dit dan ook nog leest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 14 januari 2002 01:51 schreef DJ-Jumbo het volgende:
O NEE!
weer zo'n gefrusteerde user

sitecheck page niet ok?
gah PHP leren en doe het maar beter!

ze willen juist gasten als jou vermijden:

"kijk hoe mooi mijn page is...voorderestk#tjemaaropmetjesite's.nl"

als je bezoekers en niet seriuuse reactiez wil:
nl.altavista.com
vindex.nl
google.nl

have fun!
explore the internet
tot die tijd:
rot toch op met je WUSIWUG site O.o
wie ben jij om mij de les te lezen? enige wat ik zeg is dat ik me erover verbaas dat tweakers een sitechecker als sitechecks.nl support omdat een site als sitechecks nooit zal werken door die zielige regeltjes die daar gelden

gaat het er bij een sitecheck site niet om om je site te laten zien? in elk opzicht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 14 januari 2002 01:51 schreef Pelle het volgende:

(tip: er voor uitkomen dat je een kloon hebt, terwijl je weet dat dat niet mag, zou best wel es op een ban uit kunnen draaien...)
lang leven de regeltjes :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Ik zal hier niet verder op ingaan. Vooral niet na het lezen van deze zin:
Waarschuwing geef ik je niet, doe geen moeite om figuren zoals jou te mailen.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.