Ik heb een asus V6800 32MB DDR deluxe en ben er al bijna twee jar tevreden over. ik vond het tijd om eens te gaan overklokken dus ben ik gaan searchen naar progjes hier en vondt diverse. Ik heb uiteindelijk toch maar gekozen voor de Asus Tweak Utility 3.17 en ben aan de slag gegaan.
Factory default is engine 120 en memory 301
ik zit na een paar keer in stappen gestegen te zijn op
engine 150 (maximale waarde) en memory 358
respectievelijk scheelt het alles bij elkaar 450 punten in de benchmark 3dmark2001.
de kaart is van idle 58 naar idle 64 gestegen en topload van 63 naar 70 graden gestegen
Ik heb koelribben op memor modules geplaatst en er zit een blue orb op. Allemaal vastgemaakt met Thermal Adhesive van Arctic Silver.
mijn vraag is nu heeft iemand ervaring met deze kaart en (naar mijn mening) erg hoge waardes?) en hoe ver kan ik gaan voordat ik te ver ga?
Factory default is engine 120 en memory 301
ik zit na een paar keer in stappen gestegen te zijn op
engine 150 (maximale waarde) en memory 358
respectievelijk scheelt het alles bij elkaar 450 punten in de benchmark 3dmark2001.
de kaart is van idle 58 naar idle 64 gestegen en topload van 63 naar 70 graden gestegen
Ik heb koelribben op memor modules geplaatst en er zit een blue orb op. Allemaal vastgemaakt met Thermal Adhesive van Arctic Silver.
mijn vraag is nu heeft iemand ervaring met deze kaart en (naar mijn mening) erg hoge waardes?) en hoe ver kan ik gaan voordat ik te ver ga?