Toon posts:

In brander wel crc error, maar in cdrom niet.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb het probleem dat als ik gebrande cd's wil lezen in mijn brander hij crc error's geeft, maar alles is wel goed te installeren via mijn cdrom speler. Waar kan dit aan liggen, er is dus blijkbaar niets mis met de cd, want hij doet het goed in mijn cdrom, maar op dezelfde pc geeft de brander alleen maar crc error's. Het probleem heb ik met meerdere cd's gehad.

Wat kan het zijn en hoe kan ik desnoods iets uitschakelen op mijn brander zodat ie het niet controleert of iets dergelijks, want ik kan wel op negeren klikken en dan gaat ie gewoon rustig verder, maar om dat nu 500 keer te doen is ook niet echt handig?

Verwijderd

Topicstarter
niemand, als iets onduidelijks is, vraag het maar, dan leg ik sommige dingen wel uit.

• paknaald
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-04 20:28
ik weet (?) toevallig dat de meeste programma's het uitschakelen van testen wel ondersteunen. zou je gewoon ff in de search van de help moeten rammen. vaak staat er dan wel bij dat dit niet aan te bevelen is! >:)

Verwijderd

Topicstarter
Oke, zal wel even kijken of het helpt en waarom is het niet aan te bevelen, wat kan het voor een kwaad als het niet werkt???

Verwijderd

Topicstarter
hoe kun je dat testen uitschakelen, weet iemand daar een antwoord op?

Verwijderd

Topicstarter
Nou voor de laatste keer, of is er niemand die hier iets van snapt of is de vraag niet duidelijk?
Pagina: 1