Geheugen & OC Geforce2ti kaarten

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

• ReallyStupidGuy
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09:49
Uit de enkele review die ik heb kunnen vinden leek de leadtek een goeie kaart en ik heb (geloof ik) ergens gelezen dat deze 4 ns (!) geheugen hebben, dit heb ik van de hercules ook gelezen. Is did waar en zoja: altijd of alleen als de 5 ns chips op zijn? :Y)

Wat ik dus graag wil weten is het geheugen dat op deze leadtek zit en andere merken en hoe de ervaringen met het oc-en zijn....... (zo heb ik m'n ouwe ook gemold) |:(

Duizend wijzen kunnen meer vragen stellen dan één idioot kan beantwoorden.

• Cryonist
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 05-05 11:04

Cryonist

- Something clever -

Sorry, ikhad een geforce 3

In the beginning there was nothing. God said, 'Let there be light!' And there was light. There was still nothing, but you could see it a whole lot better.
D3

Verwijderd

Volgens mij hebben ze dat allemaal. 4ns mem. Je moet alleen oppassen op de budget versies, die willen vaak lagere timings hebben door slecht geheugen ect.

• ReallyStupidGuy
volgens my hebben de ultra's 4 ns om een kloksnelheid van 460 mhz te halen en op de gf3ti om 500 te halen.

Het kan zijn dat 4.5 de standaard is op gf2ti maar volgens mij is het minimum 5. Ik zag trouwens net een webwinkel waar ze de leadtek met 5ns geheugen aanprezen.:?

Vreemd allemaal...

Als iemand nog een link weet naar een goeie review, ik wil hem graag weten!

• Tinman
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20-08 20:17
Ik heb de Gainward GF2 ti/500 en daar zit ook 4ns geheugen op

kaart loopt nu op 275/500

• ReallyStupidGuy
draait ie dan ook op 500 mhz of gewoon op 400, volgens mij hoort dat dan te kunnen.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.