Toon posts:

Geforce 2 geeft geen beeld bij opstarten ME

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil een Geforce 2 Ti in een PII-400 met Digicom PRO 440BX moederbord, 128 RAM en WinME steken. Kaart werkt perfect in een ander systeem, in dit systeem verloopt de installatie soepeltjes, maar bij opstarten schakelt de monitor op stand-by na enkele seconden het WinME opstartscherm te laten zien. Windows volledig verwijderen, opnieuw installeren, monitordrivers nalopen, BIOS bekeken, ik heb het zo'n beetje allemaal wel gehad. Een Geforce 2 GTS kaart geeft hetzelfde effect. Ligt dit aan het moederbord, en zo ja, wat is de oplossing! :'(

Verwijderd

lijkt haast dat je monitor niet meer helemaal 100% is.. heb je al een andere monitor geprobeerd? En als je in veilige modus opstart, krijg je dan wel beeld? In dat geval moet je de beeldschermeigenschappen even wijzigen zodat ie de volgende keer opstart in 640x480x256kleuren op 60Hz refreshrate.. maar zoals al gezegd, als je monitor niet meer hoger kan is er iets niet goed (of het is een heeele oude monitor)..

• RainbowSix
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20-09-2025
Probeer eens andere drivers (bv. de laatste van Nvidia) en eerst de huidige te uninstallen vanuit de veilige modus.

• The DenMan
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17:09

The DenMan

PSN ID: Thedenman

Ik heb hetzelfde probleem ook gehad/nog steeds. Ik heb als tijdelijke oplossing de drivers gebruikt van Brandon Mol.

Dit zijn de enige drivers die voor mij werken, ik ben er nog niet achter wat er zo anders aan is...

Ik heb die drivers alleen voor win9x. Als je ze wilt hebben moet je maar ff mailen.... Ze zijn nl zeer zeldzaam op het internet

Mijn iRacing Profiel