M'n pc zie sig.. die floept zo ineens een paar keer uit, nog niet eerder gehad.. zomaar gaat ie op nieuw opstarten... Weet iemand waar dat aan kan liggen ??
Anders zoek zelf eens op: reboot spontaan
Je zult versteld staan wat je zoal tegenkomt.
Je zult versteld staan wat je zoal tegenkomt.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
het blijft lastig om een normale titel te bedenken en om van die CAPS toets af te blijven he?
Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro ESU
Apple iPad 2025 128 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema
hmm neej daar kan het niet aan liggen hij wordt kewl zat ik heb 2 extra 80 mm casefans en een goede airflow ...
hijs zekerz niet te warm... anyone else ?
hijs zekerz niet te warm... anyone else ?
Sluit ik me volledig bij aanOp maandag 14 januari 2002 00:04 schreef RAILGUNNER het volgende:
het blijft lastig om een normale titel te bedenken en om van die CAPS toets af te blijven he?
Ey!! Macarena \o/
Trojan? Iemand die het systeem op afstand laat rebooten? (Leuk!
)
En liever de caps uitschakelen vóórdat je een topictitel intoetst, niet halverwege.
En liever de caps uitschakelen vóórdat je een topictitel intoetst, niet halverwege.
Audioscrobbler profile
Begin de dag met een dansje, begin de dag met een lach,
want wie vrolijk kijkt in de morgen, die lacht de hele dag,
jaaa, die lacht de hele dag!
ja mensen sorry van de CAPSLOCK, maare ik heb een goede firewall lopen naar mijn mening dus een trojan horsie of zo lijkt me ook stug en ik heb de search al bekeken en daar staat iets over een defecte voeding maar dies ook pas new...
Eh, nee...Op maandag 14 januari 2002 00:12 schreef Frits Bolkestein het volgende:
Brakke voeding?
[ontopic]Op maandag 14 januari 2002 00:09 schreef The_Watcher het volgende:
ik heb de search al bekeken en daar staat iets over een defecte voeding maar dies ook pas new...
Geheugen misschien brak?
Audioscrobbler profile
wat noem jij een goede fw?
G502_Roccat Taito_Asrock Z77 Extreme4_3770K@4.5Ghz_Samsung 750 512Gb_WD 2TBGreen_600W OCZ_MSI gtx980ti_16GB_ASUS VG278H_Philips Fidelio X2HR
moah ik heb het al getest zonet met wat ander geheugen maar dat was het ook nie en ik heb er laatst pas 256 @ 133 in gebouwt.. het liep gewoon als een trein maar eigenlijk de afgelopen 3 dagen dat ie dat gehad heeft het plotseling opnieuw starten.. ik las ook iets:
bij startup en recovery de optie automatisch rebooten/herstarten uitzetten.
waar zit dit ???
bij startup en recovery de optie automatisch rebooten/herstarten uitzetten.
waar zit dit ???
ipchains / iptablesOp maandag 14 januari 2002 00:14 schreef Snijboon het volgende:
wat noem jij een goede fw?
ach...in een volgend leven lach je er om!
goh je draait niet toevallig winXP? 
>edit< sja nu ist toch echt mijn beurt om heel zachtjes UTFS te zeggen
>edit< sja nu ist toch echt mijn beurt om heel zachtjes UTFS te zeggen
| Specs! | IRC is just multiplayer notepad | }:O |
Firewall.Op maandag 14 januari 2002 00:18 schreef The_Watcher het volgende:
[..]
FW ????
Audioscrobbler profile
ip kettingen ip tafels watiz dat?
G502_Roccat Taito_Asrock Z77 Extreme4_3770K@4.5Ghz_Samsung 750 512Gb_WD 2TBGreen_600W OCZ_MSI gtx980ti_16GB_ASUS VG278H_Philips Fidelio X2HR
Verwijderd
Goeie kans dat 't die nieuwe voeding is. Helaas is 'Nieuw' geen garantie voor 'Goed', bij voedingen. Sommige moederborden zijn erg gevoelig voor een spanningsdipjes.Op maandag 14 januari 2002 00:09 schreef The_Watcher het volgende:
daar staat iets over een defecte voeding maar dies ook pas new...
waar win98 een bluescreen geeft doet win xp een spontane reboot.
dat kan je uitzetten zodat je weer je oude onbegrijpelijke bluescreen te zien krijgt en je daarna alsnog kan rebooten
hoe je dat uitzet? uhm kijk ff in de search want ik weet t zo niet meer uit mn hoofd
dat kan je uitzetten zodat je weer je oude onbegrijpelijke bluescreen te zien krijgt en je daarna alsnog kan rebooten
hoe je dat uitzet? uhm kijk ff in de search want ik weet t zo niet meer uit mn hoofd
| Specs! | IRC is just multiplayer notepad | }:O |
ik mocht mijn nieuwe voeding ook vervangen om die reden.
Ik had dus zojuist weer een reboot en hij ging z'n rapportje verzenden, maar nu kreeg ik direct een internetsite de la microsoft voor me dat m\n systeem is hersteld van een serious error, hij had iets over een minidump, geheugendump ofzo ?? iemand bekend mee ?
Zoek nou gewoon eens op spontane reboots XP, daar staan verschillende oplossingen tussen. Lees de gevonden draadjes door, probeer wat uit. Zulke problemen komen vaker voor!
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Titel ont-schreeuwd by Lord Daemon
Welch Schauspiel! Aber ach! ein Schauspiel nur!
Wo fass ich dich, unendliche Natur?
Verwijderd
Mee eens. Helemaal mee eens zelfs. Maar ik zet wel geld op die voeding.Op maandag 14 januari 2002 00:34 schreef Merely het volgende:
Zoek nou gewoon eens op spontane reboots XP, daar staan verschillende oplossingen tussen. Lees de gevonden draadjes door, probeer wat uit. Zulke problemen komen vaker voor!
Verwijderd
Start => Configuratiescherm => Systeem => AdvancedOp maandag 14 januari 2002 00:26 schreef Cozm0 het volgende:
waar win98 een bluescreen geeft doet win xp een spontane reboot.
End dan Startup and Recovery =>Settings
Geen dank
Spontane reboots door:
Nieuwste Detonator XP drivers
Brakke voeding
Brak geheugen (flooding)
Slecht functionerende koeler (RPM)
Of:

[topic=288637/1/50]
Incd van Nero (software conflict)
De stekker er goed in?
IRQ conflict?
Brakke CPU?
Auto-update al gedaan van XP?
Kortsluiting tussen mobo en kast? (Aarden)
Dit en veel meer kunnen oorzaken zijn van spontane reboots!
Nieuwste Detonator XP drivers
Brakke voeding
Brak geheugen (flooding)
Slecht functionerende koeler (RPM)
Of:
Dit dus:Deze computer> rechtermuisknop > eigenschappen > geavanceerd > Opstart en herstelinstellingen..
daar rebooten na fout ofzow zoe iets staad daar uitvinken

[topic=288637/1/50]
Incd van Nero (software conflict)
De stekker er goed in?
IRQ conflict?
Brakke CPU?
Auto-update al gedaan van XP?
Kortsluiting tussen mobo en kast? (Aarden)
Dit en veel meer kunnen oorzaken zijn van spontane reboots!
Thanks merely hiero kan ik wat mee..
alleen kan het geen kwaad om dit uit te schakelen dat auto reboot ? en idd ik gebruik ook nero ...
Windows XP reboot automatisch als je auto recovery aan hebt staan. Een reboot is eigenlijk een gewoon windows blauw scherm. Dat blauwe scherm kan aan van alles liggen. Zo was het bij mij de video driver die het veroorzaakte.
Om auto recovery uit te zetten en liever een blauw scherm hebt ga je naar : start->rechter muisknop op 'my computer'->naar tablad 'advanced' -> knop settings bij Startup and recovery -> en dan in het windowtje wat opent het vinkje bij Automaticly restart uitzetten. rebooten moet je toch.
Vervolgens natuurlijk de search bij tweakers gebruiken
Om auto recovery uit te zetten en liever een blauw scherm hebt ga je naar : start->rechter muisknop op 'my computer'->naar tablad 'advanced' -> knop settings bij Startup and recovery -> en dan in het windowtje wat opent het vinkje bij Automaticly restart uitzetten. rebooten moet je toch.
Vervolgens natuurlijk de search bij tweakers gebruiken
edit:
Ow is al gepost. Oeps
Ow is al gepost. Oeps
Specs: Game/LANBak FTP/Gameserver Unix Server Visit http://www.gamesfm.nl
doettie altijd, die mem.dump enzo als hij goed op zijn bek gaat. Had het beestje bij mij ook, ik gewoon XP cd erin gewipt en de install opnieuw uitgevoerd, ging stukken beter....
maar gebruik de search nu eens!
maar gebruik de search nu eens!
vuistdiep in het post-pc tijdperk van Steve | Joepie joepie. Dat ging echt toppie! | https://www.wegmetbigtech.nl
Verwijderd
Nou, die autorecovery werkt ook niet optimaal. Ik heb net XP volledig opnieuw moeten installen, omdat ie niet meer wilde opstarten na zo'n spontane reboot. Lekker is dat...
Neee, ik ben geen fan van XP. Misschien binnenkort maar terug naar 2000.
Pagina: 1