12,85kWp - ZB 7,5m2/400l - 5kW Pana H WP (CV&SWW) - 13,8kWh accu
Hoewel ik tot nu toe niet echt super onder de indruk was van kasten moet ik toch beweren dat ik dit ook wel een heel strak kastje vindOp maandag 14 januari 2002 00:00 schreef marteltor het volgende:
die lian-li`s blijven vette kasten
Verwijderd
cdrom speler is ook mooi gedaan.. maare hoe krijg je hem open ?
in windows snap ik het wel .. maar als je je pc van cd wilt booten word het lastiger.
[edit: itsgreen was me voor
Meh!
Openen? in windows dmv shortkey (klein programmatje, kan je het instellen, http://fileforum.betanews.com/detail.php3?fid=1009834157 )
In DOS kan het ook, dmv een commanda, nu ff kwijt, maar kom ik wel achter.
Maja, dat zien we dan wel weer is
Zie HIER een revieuw
Ik ga namelijk ook binnenkort een nieuwe pc kopen maar ik had dus de ATC-210-AX1 op mijn lijstje staan maar nu weet ik het ff niet meer
Ik heb namelijk nu ATC-200-MX
Ziet er mooi uit, goed gedaan
Weet van alles een beetje en van een beetje alles!
ik zou voor lian li gaanOp maandag 14 januari 2002 00:33 schreef Pimpimmers20 het volgende:
Zo nu begin ik te twijvelen tussen deze Lian-Li PC70 Aluminium en ATC-210-AX1
Zie HIER een revieuw
Ik ga namelijk ook binnenkort een nieuwe pc kopen maar ik had dus de ATC-210-AX1 op mijn lijstje staan maar nu weet ik het ff niet meer
edit:
MOOI! Man naar mijn hart: gaan met banaanOp maandag 14 januari 2002 00:45 schreef CIOMrCrazy het volgende:
waar denk je waar ik mee bezig ben??Baybus enz
Post die pics wel hoor!!!
Weet van alles een beetje en van een beetje alles!
Verwijderd
ATC-210-AX1 Natuurlijk!Op maandag 14 januari 2002 00:33 schreef Pimpimmers20 het volgende:
Zie HIER een revieuw
edit:
Die is zo strak daar heb je geen casemod voor nodig
Haal er wel ff een bijpassende monitor bij: http://www.iiyama.nl/php/showmonitor-crt.php?monitorid=19
Nee ik heb al een Piiyama 510 Pro 22"Op maandag 14 januari 2002 00:53 schreef RolfLobker het volgende:
[..]
ATC-210-AX1 Natuurlijk!
Die is zo strak daar heb je geen casemod voor nodig
Haal er wel ff een bijpassende monitor bij: http://www.iiyama.nl/php/showmonitor-crt.php?monitorid=19
Ok het is wel geen 19" maar zie dat desing, perfect combo met de coolermaster case
Maar ik ga deze nog wel kopen zie DIT topic in het midden staan 2 pic's.
Maar ik weet het niet hoor die lian-li is ook heel mooi maar ATC-210-AX1 heeft wel een blauwe led
Zo ja is dat wel echt gezond ik ga misschien die kast ook kopen maar dan de kleinere versie Pc60 maar ik wil wel ff weten of het wel goed is je HD op zijn zij ik heb geen zin in kapotte 15K rpm HD die kapot gaan.
Ik denk dat het wel kan maar wil het wel zeker weten.
Leef in het heden en nooit in het verleden. Carpa diem
op z'n zij kan ja, maar er zit ook een 3,5" bay voor hdd's (1xFDD + 2xHDD)Op maandag 14 januari 2002 02:44 schreef Pimpimmers20 het volgende:
Maar CIOMrCrazy je HD gaat toch op zijn zij erin ofniet
Zo ja is dat wel echt gezond ik ga misschien die kast ook kopen maar dan de kleinere versie Pc60 maar ik wil wel ff weten of het wel goed is je HD op zijn zij ik heb geen zin in kapotte 15K rpm HD die kapot gaan.
Ik denk dat het wel kan maar wil het wel zeker weten.
onderin zitten 6x3,5" op z'n zij (met daarachter 2 8mm fan's, die op 3 standen gezet kunnen worden), maarr....ik moet toegeven...15k schijven..heb ik geen ervaring mee, ik heb aleen 7200rpm schijven.
let wel, dit is de pc70
pc60 heeft iets minder ruimte (pc70 plek voor 13hdd's)
Als je die ATC-200-MX weg doet, laat dat dan ff weten...Op maandag 14 januari 2002 00:33 schreef Pimpimmers20 het volgende:
Zie HIER een revieuw
edit:
"If you can't convince people with arguments, dazzle them with bullshit"
Mijn case is ook al ruim 2 jaar oud en mijn derde pc zit er al in...Op maandag 14 januari 2002 08:05 schreef nickv het volgende:
Tering jongens, waarom heeft iedereen z'n gave kast, ik heb maar een Inwin kast van iets meer dan 2 jaar oud
Het is maar wat je er zelf van maakt!
[Asus A7V266-E][AMD XP 1700+ (water cooled)][Hercules GF3 Ti500][256 MB Crucial DDR][SB Live 5.1][2 x 40GB][3com 3c905ctx-m]
Verwijderd
Die koop je en draai je er om heen
Die dingen heten spiders ofzo toch?Op maandag 14 januari 2002 13:32 schreef MaxKeyner het volgende:
hoe heb je dat met de voedingskabels gedaan?
KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! of kijk hier op YouTube.
Verwijderd
Want volgens mij is dat geen lian-li zijkant

ff wat lichter gemaakt
Verwijderd
idd, kijk maar naar de hd's van deze kast en naar die van die lian kast.Op maandag 14 januari 2002 14:43 schreef WoUtoMatiC het volgende:
Doe eens een foto van dat raampje met flits
Want volgens mij is dat geen lian-li zijkant
[afbeelding]
[afbeelding]
ff wat lichter gemaakt
lian, verticaal,
deze, horizontaal
http://bit-tech.net/article/35/3
ps wel mooie mod hoor!
Ha! Ha! Ha! That feisty little dragon Spyro thinks he and his pal can stop me? ME? GNASTY GNORC? NEVER!
dat is een in win kast
maar dat is me échte casemod, drm erbij gedaan
hoe dingen heten? xou het echt nie weten, en ja, is incl. inkeping.
tsijn gewoon gedraaide platte stroken hardplastic ofzow
http://www.check-it-out.nl/CaseMod/
voor meer foto's
Het antwoord:Op maandag 14 januari 2002 15:33 schreef CIOMrCrazy het volgende:
hoe dingen heten? xou het echt nie weten, en ja, is incl. inkeping.
Spiral Wraps, tenminste zo heten ze hier
Waar te kopen? : Display, anders een locale electro boer!
Trouwens, mooie mod hoor!
Ja die Lian-Li's zijn erg langOp maandag 14 januari 2002 18:03 schreef maartenb het volgende:
lekker veeeeeel ruimte zeg! Kom ik met m'n opgepropte kast aanzette!
Vet man!
9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35 | Kia EV3 GT-BusinessLine 83kWh
Sorry maar die kast hou ik natuurlijk, ik heb hem net een jaar en is gemod natuurlijk raampje er in, handvat, 2 extra cooler aan de zijkant totaal 6 case coolers erin.Op maandag 14 januari 2002 09:54 schreef I_Love_Heineken het volgende:
[..]
Als je die ATC-200-MX weg doet, laat dat dan ff weten...
Ik verkoop eigelijnk nooit mijn Pc's levert toch niets meer op dus heb nu 7 Ps's thuis staan
En mijn nieuwe wordt toch maar een coolermaster die Lian Li vind ik toch net iets te saai en is niet zo goed als de cooler master afgewerkt.
Op maandag 14 januari 2002 10:33 schreef TD-DMZ het volgende:
[..]
Mijn case is ook al ruim 2 jaar oud en mijn derde pc zit er al in...
Het is maar wat je er zelf van maakt!
[afbeelding]
Dit topic is gesloten.
![]()