Verstand van Voip? Ik heb een leuke baan voor je!
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Nee dus. Maar dan heb je gelijk wel twee links waar het wel mag.
Audioscrobbler profile
Begin de dag met een dansje, begin de dag met een lach,
want wie vrolijk kijkt in de morgen, die lacht de hele dag,
jaaa, die lacht de hele dag!
I can confirm that. Jammer maar helaas voor jeOp zondag 13 januari 2002 23:52 schreef Ferdo het volgende:
http://gathering.tweakers.net/forum/faq&id=3#22
Nee dus.
thanx voor de snelle reply's
Gewoon een "mooie" link Personeel Gezocht in je sig plaatsen zal idd geen punt zijn.Op zondag 13 januari 2002 23:53 schreef Cheatah het volgende:
Ik denk dat het in je signatue wel mag, maar dan moet je het niet overdrijven.
Audioscrobbler profile
Begin de dag met een dansje, begin de dag met een lach,
want wie vrolijk kijkt in de morgen, die lacht de hele dag,
jaaa, die lacht de hele dag!
mag ik dat ff confirmed zien door een adje ?Op zondag 13 januari 2002 23:55 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Gewoon een "mooie" link Personeel Gezocht in je sig plaatsen zal idd geen punt zijn.
Mannen komen van Mars Tweakers, vrouwen van Venus Bokt
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Op maandag 14 januari 2002 00:51 schreef JvS het volgende:
Om erover te praten.
Verwijderd
Waarom mag het eigenlijk niet? Zit daar een diepere wijsheid achter of hebben jullie er gewoon geen zin in?
Alleen al omdat het, als het zou mogen, hier ineens een stuk voller zou ztaan wet "ik zoek personeel/werk" topcis. Bovendien zijn er sites voor om personeel/werk te vindenOp maandag 14 januari 2002 12:12 schreef Peter1 het volgende:
Dan heb ik ook nog wel een vraagje:
Waarom mag het eigenlijk niet? Zit daar een diepere wijsheid achter of hebben jullie er gewoon geen zin in?
{net als woor sitechecks)
Het valt inderdaad onder de catgorie spam. En verder zie Oprog.Op maandag 14 januari 2002 12:12 schreef Peter1 het volgende:
Dan heb ik ook nog wel een vraagje:
In je signature geen advertentie mogen zetten, komt misschien omdat er altijd nog ergens een sluimerend plan van jobs.tweakers.net bestaat, waar het niet gratis is... Ik vind persoonlijk (JvS mode) een link in je signature naar je eigen site wel ok, zolang er maar niet [url="http://www.werk.nl"]*****ZOEK JE WERK???!!! KLIK HIER*****[/url] komt te staan ofzo
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp