2 ADSL lijnen (accounts) samenvoegen?

Pagina: 1
Acties:

• HermeS
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08 16:31
Wie heeft er hier ervaring meer of links?

opzet:
1 tiscali account
+
1 hccnet account

Het betreft een Alcatel speedtouch "pro" model.

Is het een kwestie van een extra ppp conectie aanmaken of is het technisch gewoo niet mogelijk om 2 connecties over de zelfde lijn telaten lopen. zo nee hoe is het dan teverklaren dat je wel met meerdere ip's (vroeger) kon inbellen?

Tips zijn ook zeer welkom!

• Helsie
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Op zondag 13 januari 2002 23:50 schreef HermeS het volgende:
Wie heeft er hier ervaring meer of links?

opzet:
1 tiscali account
+
1 hccnet account

Het betreft een Alcatel speedtouch "pro" model.

Is het een kwestie van een extra ppp conectie aanmaken of is het technisch gewoo niet mogelijk om 2 connecties over de zelfde lijn telaten lopen. zo nee hoe is het dan teverklaren dat je wel met meerdere ip's (vroeger) kon inbellen?

Tips zijn ook zeer welkom!
Vroeger had je met die meerdere IP's geen hogere totaalsnelheid, dus ik weet niet wat nu het nut zal zijn van een dergelijke samenvoegactie...

Verwijderd

ik heb die vraag eens aan kpn gestelt, en ze zeiden "nee" tegen mij...die gast leek me wel competent, maar met KPN weet je het nooit natuurlijk :7

• HermeS
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08 16:31
Vroeger had je met die meerdere IP's geen hogere totaalsnelheid, dus ik weet niet wat nu het nut zal zijn van een dergelijke samenvoegactie...
Ik meen ooit eens gehoord tehebben dat iemand wel een hogere snelheid hierdoor behalde maar dat kpn dit terug gedraaid heeft.

Voordeel van het pro model is dat je meerdere ppp connecties naar buiten kan maken.

Ik vraag me alleen dan in godsnaam af hoe hij weet welk ip hij het moet gebruiken.

Technisch vind ik dit reuze intresant.
Bij het plus abo kreeg je ook vier logins waarmee je dus vier kon inbellen van de kpn! (isp staat er denk ik zelfs los van).