Toon posts:

Logitech Cordless Wheel Mouse standby-probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

ik heb al een tijdje een Logitech Cordless Wheel Mouse, maar die doet een beetje vaag momenteel:
als ik hem een tijdje niet gebruik en hem daarna weer wel wil gebruiken, reageert hij niet. Ik moet dan eerst het Connect-knopje aan de onderkant indrukken. Het lijkt op een soort standby stand, maar ik heb er tot nog toe nooit last van gehad.

Ik draai XP, zonder de Logitech software geinstalleerd (want die zuigt bij het instellen van een scrollwheel in games!), ontvanger gewoon op PS/2 poort, Dracell Ultra AAA baterijen in muis.

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:23

Fuelke

Forza Ferrari

Op zondag 13 januari 2002 23:45 schreef NickArts het volgende:
...zonder de Logitech software geinstalleerd (want die zuigt bij het instellen van een scrollwheel in games!)...
Daarvoor moet je een kleine utility downen vanop de site van Logitech (game_whl of zo)

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

• charrel
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16-08 19:16

charrel

Cortisol4life..

ik heb ook een draadloos scrollwheel van logitech, de ene x kan ik uren wachten en dan gaat ie niet uit, de andere x al na 2/3 minuten. Het is gewoon een soort spaarstand. waarom het wisselt heb ik ook nog nooit uitgevonden :?

Verwijderd

Topicstarter
Maar hoe kom ik eraf?

het wisselt inderdaad! Soms is het ook dagen niet en soms al na 1 minuut, ik heb wel gemerkt dat het eerder gebeurd als je geen actieve schermen op je beeld hebt, maar dat kan ook toeval zijn!