Hallo,
ik heb net een heel belangrijk document gemaakt voor studie en dat moet vanavond in de mailbox van een docent liggen. alle keren dat ik mailde ging het goed maar nu ik daarnet probeerde om een verslag van 65 blz te mailen kreeg ik deze error mail terug:
The original message was received at Sun, 13 Jan 2002 23:35:35 +0100 (MET)
from root@localhost
----- The following addresses had permanent fatal errors -----
<EMAILADRES DOCENT>
----- Transcript of session follows -----
554 Too many hops 18 (17 max): from <t.muiters@planet.nl> via localhost, to <EMAILADRES DOCENT>
wat is er mis?
merk op dat ik het emailadres van de docent weggelaten hebt. Daar stond het juiste emailadres maar is prive...
het heeft denk ik met hops te maken
hoe los ik dit op?
ik heb ook al geprobeerd of het misschien aan de grote lag en heb daarom een simpel mailtje met alleen tekst gestuurd maar ook die krijg ik terug
help!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ik heb net een heel belangrijk document gemaakt voor studie en dat moet vanavond in de mailbox van een docent liggen. alle keren dat ik mailde ging het goed maar nu ik daarnet probeerde om een verslag van 65 blz te mailen kreeg ik deze error mail terug:
The original message was received at Sun, 13 Jan 2002 23:35:35 +0100 (MET)
from root@localhost
----- The following addresses had permanent fatal errors -----
<EMAILADRES DOCENT>
----- Transcript of session follows -----
554 Too many hops 18 (17 max): from <t.muiters@planet.nl> via localhost, to <EMAILADRES DOCENT>
wat is er mis?
merk op dat ik het emailadres van de docent weggelaten hebt. Daar stond het juiste emailadres maar is prive...
het heeft denk ik met hops te maken
ik heb ook al geprobeerd of het misschien aan de grote lag en heb daarom een simpel mailtje met alleen tekst gestuurd maar ook die krijg ik terug
help!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!