Toon posts:

groot probleem: email komt niet aan. wat is er mis

Pagina: 1
Acties:
  • 127 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

ik heb net een heel belangrijk document gemaakt voor studie en dat moet vanavond in de mailbox van een docent liggen. alle keren dat ik mailde ging het goed maar nu ik daarnet probeerde om een verslag van 65 blz te mailen kreeg ik deze error mail terug:

The original message was received at Sun, 13 Jan 2002 23:35:35 +0100 (MET)
from root@localhost

----- The following addresses had permanent fatal errors -----
<EMAILADRES DOCENT>

----- Transcript of session follows -----
554 Too many hops 18 (17 max): from <t.muiters@planet.nl> via localhost, to <EMAILADRES DOCENT>

wat is er mis?

merk op dat ik het emailadres van de docent weggelaten hebt. Daar stond het juiste emailadres maar is prive...

het heeft denk ik met hops te maken :? hoe los ik dit op?

ik heb ook al geprobeerd of het misschien aan de grote lag en heb daarom een simpel mailtje met alleen tekst gestuurd maar ook die krijg ik terug

help!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Een account nemen bij een ander e-mail dienst :?

Verwijderd

Topicstarter
ik open wel ff een hotmail account

Verwijderd

Topicstarter
damn.

ook met hotmail krijg ik dezelfde error

wat moet ik doen???

• ChromeFR
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01:06
Kan het niet zo zijn de de e-mail inbox van jouw docent vol zit, dus het maximale aantal mb's heeft bereikt?

Verwijderd

Topicstarter
ja dat denk ik ja :(

maar ja ik bel hem morgen wel ff mobiel op. dat er iets mis is

Verwijderd

Topicstarter
ik heb nog steeds geen oplossing. wat is eigenlijk de oorzaak van dit probleem?

• Mart!
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14-08 11:48
Elke keer als je van het ene netwerk naar het andere netwerk gaat maak je een 'hop'. Wanneer er te vaak gehopt wordt (wordt bijgehouden in je bericht samen met het maximum aantal hops), zal het emailtje teruggestuurt worden naar de afzender. De oorzaak kan heel divers zijn:
- de ontvanger z'n box zit vol waardoor het bericht niet kan worden ontvangen;
- verkeerde configuratie van routers/switches waardoor een emailbericht rond blijft gaan;
- etc, etc

Het is heel onwaarschijnlijk dat een fout emailadres een dergelijke foutmelding geeft. Probeer het op een later tijdstip nog maar eens.... en anders ff bellen.

edit:
Volgens mij klopt er helemaal niks van de verklaring van Swat. Als een emailadres foutief is, krijg je een melding in de trend: van "This email address has permanent errors. If you think this message is an error please send an email to.. bla..bla.". Maar ik zou de plank volledig mis kunnen slaan

Verwijderd

Er staat waarschijnlijk een forward naar zijn eigen e-mail adres aan.

Probeer eens iemand anders te mailen met een planet adres, als het goed is, moet dat goed gaan.

Conclusie, ligt aan het mail adres van de docent.
Pagina: 1