Welk script is makkelijker aan te passen?

Pagina: 1
Acties:
  • 48 views sinds 30-01-2008

• Rexomnium
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13:31

Rexomnium

Vincam aut moriar

Topicstarter
PHPnuke of PhpWebSite?

Het gaat hier vooral voor de mogelijkheid om dingen zoals tablewidth, background, tablebackgrounds de grootte van de tables etc etc aan te passen.

Met phpNuke moet ik iig een .php file binnen duiken en daar snap ik geen kont van. Is PhpWebsite gemakkelijker?

Thx

We zijn allemaal vaandeldrager in een optocht van gekwetsten.

• Rexomnium

Rexomnium

Vincam aut moriar

Topicstarter
Vingers? Iemand?

Verwijderd

Wow wel een heel uur geduld gehad..

• tomato
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Wie weet er wat dit met programmeren te maken heeft :?

• Rexomnium

Rexomnium

Vincam aut moriar

Topicstarter
Dank je...

PHP kan je leren dmv een script aan te passen enzo. Ik vraag welk script er makkelijkes aan te passen is.

Verwijderd

Vingers? Iemand? >:)

[edit]
Damnit net te laat

• rb338
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-07 12:59
Op maandag 14 januari 2002 00:43 schreef tomato het volgende:
Wie weet er wat dit met programmeren te maken heeft :?
Ikke.
Het is PHP, da's webscripting en dit subforum heet Programming & Webscripting

:+

Verwijderd

uhmm
wat makkelijker te editen is?
Je eigen script |:( leer je ook nog is wat van

• Orphix
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Op maandag 14 januari 2002 00:44 schreef rb338 het volgende:

[..]

Ikke.

Windows is C, dat is een programmeertaal, dat is Programming ... hoort dat hier dan ook thuis :?

• rb338
Op maandag 14 januari 2002 00:45 schreef Orphix het volgende:

[..]

Windows is C, dat is een programmeertaal, dat is Programming ... hoort dat hier dan ook thuis :?
Nee, voor Windows is een apart forum (WOS)

• tomato
  • Niet online
rb338: Ikke.

Lees zijn vraag nog eens goed. Hij wil juist niets met PHP doen. Geen webscripting dus, ook geen programming en dit subforum heet inderdaad Programming & Webscripting.

:)

• Orphix
  • Niet online
Op maandag 14 januari 2002 00:46 schreef rb338 het volgende:
Nee, voor Windows is een apart forum (WOS)
En voor PHPNuke hebben we Software Algemeen :)

• Rexomnium

Rexomnium

Vincam aut moriar

Topicstarter
Sjongejonge wat een stelletje zeikerds zijn jullie zeg (rb338 uitgezonderd). Ik vraag toch gewoon wat? Kennen jullie deze scripts niet ofzo? Post dan niet. Zo ja, post dan wat nuttigs.

Dat elitair gedoe de hele tijd hier op GoT. Als je iets vraagt ben je dom. En moet je het maar opzoeken of ergens anders vragen.

Ik vraag gewoon welk script van bovenstaande twee makkelijker aan te passen is. Daar is gvd toch geen woord Russisch aan?

• rb338
Om dan ff ontopic te antwoorden:

Ik zou zeggen, installeer ze gewoon allebei en kijk welke voor jou het makkelijkst is. Ik zou zowieso eerst kijken welke aan de eisen voldoet, want het zijn niet 2 dezelfde producten neem ik aan :)

En PHPnuke is voor zover ik weet gewoon vanuit het control panel volledig aan te passen. Die andere ken ik niet.

• tomato
  • Niet online
Larzan: Dat elitair gedoe de hele tijd hier op GoT. Als je iets vraagt ben je dom.
Elitair? Wie zegt er hier iets over dom?
Ik vraag gewoon welk script van bovenstaande twee makkelijker aan te passen is.
Ja, dat was al duidelijk ;)
Daar is gvd toch geen woord Russisch aan?
Daar heb je helemaal gelijk in, maar je bevindt je hier in een programmeerforum. Jouw vraag heeft niets met programmeren te maken, dus lijkt het me vrij logisch dat er voorgesteld wordt je vraag ergens anders te stellen.

Verder komt een omhoogschop actie na een uur (nb om 00:38) ook niet echt positief over.

• Rexomnium

Rexomnium

Vincam aut moriar

Topicstarter
Het gaat toch over een script? Dat is toch webscripting. Ik wil weten of phpwebsite (of zelfs een ander soortgelijk script) de mogelijkheid heeft om dit online te doen, dus via een aparte sectie.

Dit heeft naar mijn mening alles te maken met scripting, het gaat alleen niet over scripting door mezelf uitgevoerd, maar door een ander. :)

• tomato
  • Niet online
Larzan: Dit heeft naar mijn mening alles te maken met scripting, het gaat alleen niet over scripting door mezelf uitgevoerd, maar door een ander. :)
Wanneer je op deze manier redeneert, zou iedere vraag over software in P&W thuis horen (maar dat is uiteraard niet de bedoeling).

Begrijp me niet verkeerd, ik heb geen enkel probleem met je vraag. Maar het lijkt me vrij duidelijk dat dit een vraag is voor Software Algemeen. Of ze hem daar vervolgens ook willen hebben zou ik niet durven zeggen :)

• Orphix
  • Niet online
Op maandag 14 januari 2002 00:58 schreef Larzan het volgende:
Het gaat toch over een script? Dat is toch webscripting. Ik wil weten of phpwebsite (of zelfs een ander soortgelijk script) de mogelijkheid heeft om dit online te doen, dus via een aparte sectie.

Dit heeft naar mijn mening alles te maken met scripting, het gaat alleen niet over scripting door mezelf uitgevoerd, maar door een ander. :)
Onder scripting (en programmeren) valt het zelf maken van, of proberen te begrijpen van code en alles daaromheen.
Wat jij vraagt zijn de 'features' van een product. Dit is hetzelfde als dat je bv vraagt 'Werkt MSN of ICQ beter achter een firewall?'
Of het daarbij om een script gaat of een programma maakt niet uit.

Je moet het allemaal niet persoonlijk nemen :) De overvloed aan smileys maken duidelijk dat we je niet afzeiken maar dat de vraag hier gewoon niet hoort, en dat leggen we dan uit.
Alleen het heel snel omhoogschoppen van een topic is niet wenselijk, maar dat heb je wel gemerkt ;)

• rb338
Op maandag 14 januari 2002 00:58 schreef Larzan het volgende:

Ja dat kan je dus met PHPnuke doen :)

• Tuinhark
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14-09 12:05

Tuinhark

Retro

Mijn voorkeur gaat uit naar phpWebSite.. Maar dat komt omdat ik eigenlijk gruwelijke ervaringen heb gehad met PHPNuke 4.3 en 4.4.

Ik heb het dan natuurlijk over het aanpassen van layout enzo. Echt vreselijk. Bij phpWebSite is dat beter geregeld omdat daar code en html meer gescheiden is.

Hoe het met de nieuwste versie van PHPNuke (5.x) zit, weet ik niet. Die zou veel-en-veel beter moeten zijn dan de 4.x versies, maar ik was er allang niet meer geinteresseerd in. ;)

HTH
:Y)

• raptorix
  • Laatst online: 17-02-2022
Dat dit nog discussie waard is, koop gewoon goeie shit als je er toch geen verstand van heb, je koopt toch ook geen shag als je niet kan draaien.

• TheDane
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12:34

TheDane

1.618

Op maandag 14 januari 2002 00:44 schreef Larzan het volgende:
Dank je...

PHP kan je leren dmv een script aan te passen enzo. Ik vraag welk script er makkelijkes aan te passen is.
phpnuke en/of phpwebsite == script ??

ik dacht dat dat tooltjes waren ,.
maargoed,.

als je weet wat je wil aanpassen dan zou ik zeggen: gebruik notepad

en als je niet weet wat je wil aanpassen dan zou ik zeggen:
gebruik notepad, dan leer je misschien waar je mee bezig bent, en kun je een volgende keer iets maken ipv aanpassen.

en da's absolutionally no flame

edoch, om eenduidig antwoord te geven op je vraag:
PHP:
1
2
3
<?
echo "hello world";
?>

lijkt me 't makkelijkst aan te passen script :+

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Sja, heeft erg weinig met programmeren te maken.

Ik geloof dat beide projecten gratis neer te halen zijn, dus ik zou zeggen:
Kijk zelf even welke je makkelijker vindt.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.