Hallo, we hebben op school met breakoutboxen gewerkt, dit is een apparaatje om kabels te doormeten, maar ik weet er verder niets over, onze leraar legt een beetje uit hoe je het moet doen (nee niet dat, pubertje
) en wát je nou doet moet je zelf maar zien...
Voor de duidelijkheid:
GoT:
Je zoekactie naar 'breakoutbox' leverde geen resultaten op. Resultaten 1 - geen
Je zoekactie naar 'breakout' leverde 3 resultaten op. Resultaten 1 - 3. (gaat over gelijknamig tijdschrift
)
Je zoekactie naar 'breakout box' leverde geen resultaten op. Resultaten 1 - geen.
Google:
Alleen een site genaamd Merkonet, maar daar heb ik niet zoveel aan.
De hoofdvraag van dit topic is: zijn er mensen die dit apparaat gebruiken? Volgens mij doet een doodsimpele multimeter namelijk hetzelfde?
Misschien staat 'ie op de verkeerde plaats, ik weet echt niet waar ik hem zetten moest
Voor de duidelijkheid:

GoT:
Je zoekactie naar 'breakoutbox' leverde geen resultaten op. Resultaten 1 - geen
Je zoekactie naar 'breakout' leverde 3 resultaten op. Resultaten 1 - 3. (gaat over gelijknamig tijdschrift
Je zoekactie naar 'breakout box' leverde geen resultaten op. Resultaten 1 - geen.
Google:
Alleen een site genaamd Merkonet, maar daar heb ik niet zoveel aan.
De hoofdvraag van dit topic is: zijn er mensen die dit apparaat gebruiken? Volgens mij doet een doodsimpele multimeter namelijk hetzelfde?
Misschien staat 'ie op de verkeerde plaats, ik weet echt niet waar ik hem zetten moest