Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

GSM Kopen in Buitenland

Pagina: 1
Acties:
  • 124 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik wil graag een GSM kopen maar niet in Nederland dwz. kopen bij bijv. Yahoo en dan laten shippen naar NL.
wie heeft nog wat goeie winkels waar ze de nieuwste modellen verkopen, want bij yahoo lukt dat niet echt.

Groeten Sander.

• maartena
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-09 06:16
Hou je er rekening mee dat als je een GSM in de USA gaat kopen dat dat 1900 Mhz modellen zijn, en die dus totaal waardeloos zijn in Europa?

Je kunt je beter richten op de UK, of een tri-band telefoon kopen die ook 900 en 1800 Mhz aankan.

"I reject your reality and substitute my own!"
Proud to be an American.
Hier woon ik

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Waarom koop je je telefoon niet gewoon in Nederland? Als er iets met de telefoon is, heb je tenminste een aanspreekpunt voor de garantie. Ik zou een defecte telefoon niet graag voor reparatie naar het buitenland sturen. En zie maar eens een leentoestel te krijgen dan.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Verwijderd

idd.. is redelijk af te rade!!

Verwijderd

Los van als ie stuk gaat, heb je ook kans dat je invoerrechten moet gaan betalen. En weet je zeker dat ze naar NL shippen?

Verwijderd

Topicstarter
jah ok gewoon een 900/ 1800mhz band telefoontje.
uit europa als het maar buiten NL is en waar je met creditcard kunt betalen.

en gewoon de nieuwste modellen, wie helpt mij (alsnog)

Verwijderd

Topicstarter
1 keer *schop*

• cornelixnootje1
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17-01-2022
Is het goedkoper om int buitenland een GSM te kopen? Bijvoorbeeld in dld ofzo, lekker dichtbij. Dan zouk hem evt kunnen unlocken.

Of zijn gsms in duitsland net zo duur?

• cornelixnootje1
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17-01-2022
Op woensdag 16 januari 2002 17:45 schreef Niek1616 het volgende:
Is het goedkoper om int buitenland een GSM te kopen? Bijvoorbeeld in dld ofzo, lekker dichtbij. Dan zouk hem evt kunnen unlocken.

Of zijn gsms in duitsland net zo duur?
schopje
Pagina: 1