Op maandag 14 januari 2002 00:22 schreef wvp het volgende:
Computer heb ik nieuw gekocht, en heeft niet altijd problemen gehad. Computer ook bij iemand anders aangesloten, en geen verschil. Aanduwen hielp helaas ook niet. VCore stond op default, en heb het veranderd in 1,75.
Okee... da's dus al heel wat meer info
Maar:
Wanneer heb je de vcore veranderd? Voor of na het ontstaan van het probleem (vast en zeker erna... maar ik vraag maar)
En hoe zit het met die tijden.... is daar enige regelmaat in te bekennen (behalve dat hij na een reset sneller gaat)?
Want stel nou dat hij bij jou thuis telkens na minimaal 12 uur uit gaat, dan heeft die 8 uur testen bij het bedrijf dus geen zin gehad. Dus ga voor jezelf na binnen hoeveel tijd minimaal en maximaal het probleem zich voordoet. Stel dat dat soms meer dan 8 uur is, dan is dat een gegeven wat nogal belangrijk is voor de winkel....
Ik heb zelf ook enorm veel problemen gehad met m'n A7V (direct vanaf het begin)
Helaas ben ik er niet achter wat nou de oorzaak was.
Ik heb zelf het vermoeden dat het aan drivers heeft gelegen....
Maar eerst kon ik niet stabiel draaien op standaard instellingen. Ook niet na een verhoging van Vcore en ook niet na onderklokken (how low can you go)
Nu draait de boel wel stabiel.... 750@900 met standaard vcore
Maar ga dus ook eens bij jezelf na of je misschien drivers hebt gewijzigd die mogelijk de oorzaak kunnen zijn.