Ik weet alles over digitale toegankelijkheid, of ik weet wie het wel weet.
Verwijderd
Misschien een goed moment om eens in te grijpen.
Een logocheck is leuk, twee ook, maar het moet niet te gek worden. Sitechecks mogen ook niet, omdat dat gewoon te gek zou worden.
Een logocheck is leuk, twee ook, maar het moet niet te gek worden. Sitechecks mogen ook niet, omdat dat gewoon te gek zou worden.
Begint inderdaad wel heel erg te worden met die logo checks. Iedere week zijn er wel een paar die hun logo laten checken.
Maar ja wat is een goede oplossing voor al die logochechs
Een apart topic voor die logochecks of maybe een site maar dat gaat wel weer iets te ver denk ik.
Of maybe een klein onderdeeltje in sitechecks
Maar ja wat is een goede oplossing voor al die logochechs
Een apart topic voor die logochecks of maybe een site maar dat gaat wel weer iets te ver denk ik.
Of maybe een klein onderdeeltje in sitechecks
Verwijderd
Op zondag 13 januari 2002 23:15 schreef Karp het volgende:
www.logochecks.nl?
niets persoonlijks, maar ik denk dat je wel snapt wat ik bedoel.
Ik persoonlijk heb er weinig zin in om iedere keer een mening te moeten geven. Ik geef liever een antwoord
Ik vind het geen probleem
het is ook geen belangrijk logo ofzo
ik wil gewoon iets voor de dingen die ik maak en mijn briefpapier, emailtjes, verslagen, labels, enz.
het is ook geen belangrijk logo ofzo
ik wil gewoon iets voor de dingen die ik maak en mijn briefpapier, emailtjes, verslagen, labels, enz.
doet me aan oostbloklanden denken.. hamer, sikkel, blokvormen...Op zondag 13 januari 2002 23:06 schreef Karp het volgende:
Simpel logootje
neuh, beetje te kubistisch
Logochecks zijn leuk, maar zoals alles; met mate. En er moet ook meer dan 5 minuten aan een logo besteedt zijn. Dus wat dat betreft net als met 'thema's' ik ben tegen trends, ook in W&G.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()