Xp1800 + mobo???

Pagina: 1
Acties:
  • 31 views sinds 30-01-2008

• Dancis
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01:38
Ik ben van plan een amd xp 1800+ te gaan halen , maar zit nog in dubio over een mobo?
Kunnen jullie me iets aanraden ? Ik zoek een gewoon bordje , hoeft niks te overklokken , wel ddr , geen raid ofzo dus gewoon het standaard werk.

Zat zelf te denken in de richting van een asus a7v266-e of een msi 6380.

Alle tips zijn welkom !!:)

• Krul
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 30-04 20:33

Krul

Holodoc

de asus is een goede keus, eventueel even afwachten op de opvolger A7V333-E :)

• MokerHamer
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07-07-2025
dat moet je denk ik helemaal zelf bepaalen wat je ijsen zijn wij kunnen dat niet voor je bepaalen wil je budget of juist kwalietijd wat wil je on board of niet en denk maar zo ieder moederbord is goed anders werden ze niet gemaakt allen de een presteert goed op een ander gebied dan de ander dus het hangt van jou af

Op bovenstaande tekst rust ©copyright,
niets uit deze tekst mag gequote worden zonder toestemming van de schrijver

• Dancis
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01:38
Wat ik wil is gewoon het standaard werk , maar als je kijkt zijn bijna alle borden gelijk tegenwoordig. Dus ik denk dat er al gauw naar prijs gekeken word , een beetje goed bord voor een leuk prijsje.
Maar extra dingen zoals onboard geluid enzo hoeft allemaal niet!
Wat ook wel belangrijk is zijn de aansluitingen , zijn die makkelijk te bereiken? vaak lees je dat bijv. atx aansluiting moeilijk te bereiken is of dat de agp kaart het geheugen in de weg zit.

Dat soort dingen wil ik dus graag voorkomen
8-)

• Padje
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-05-2025
Ik heb een MSI K7T266a en tot nu toe heel erg tevreden.

Heb net zelfs voor de grap even mij XP1800+ met coolermaster cooler even overklokt.
draai nu namelijk 1580Mhz wordt herkend door de bios nu als een XP1900+ en geen temp verhoging gemerkt maar komen nog wat casefannetjes in.

Tevens heb ik geen problemen met de layout van het board :Y)

Verwijderd

[topic=378757/1/30]

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 14-08 10:53
^^^^

DIT IS MIJN WEBSITE

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.