logitech optical mouse led blijft branden

Pagina: 1
Acties:
  • 101 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• ffluppestijn01
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:56
Als ik de pc uitzet, blijft het ledje van mijn logitech optical muisje branden, is dit normaal? hij zit op de ps/2 poort.

Solis putatis esse mentulas vobis, solis licere, quidquid est puellarum, confutere et putare ceteros hircos?
Nou, MOOI NIET!!!

• TheWarden
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14-03-2023
heeft die van mij (logitech trackman wheel) ook last van, k maak me er nie echt druk om, doet ie al vanaf ut begin..

Mijn Systeem Specs

Verwijderd

Druk na het afsluiten eens een x op de power knop van je pc-tje, bij mij gaat het ledje dan uit, klinkt raar maar het werkt wel (bij mij).

• ffluppestijn01
ik kan er ook niet echt wakker van liggen, alhoewel, 't is een behoorlijk fel nachtlampje zo :P
Maar was benieuwd of dat altijd zo was, deze is namelijk doorzichtig aan de zijnkant, dus dat zie je vrij goed

Solis putatis esse mentulas vobis, solis licere, quidquid est puellarum, confutere et putare ceteros hircos?
Nou, MOOI NIET!!!

• ffluppestijn01
hmm, da's wel een vreemde oplossing ...

bij mij gaat mijn pc meestal aan als ik op die knop druk?? ;)

Nou, MOOI NIET!!!

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-08 10:21

Nakebod

Nope.

Het is wel zo, dat er als de stekker erin zit, altijd stroom loopt...
oa voor bios settings te bewaren, en voor je wake-on-lan gedoe..

Maar dat muis blijft branden, heb ik geen last van, M$ Optical Exploder, en heb ik zelfs ook nog nooit van gehoord..

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

• TheWarden
  • Laatst online: 14-03-2023
dan pak je een mooie kartonnen doos :+ en plaats die subtiel over de muis :D. Nou, als k na ut afsluiten nog een x mun powerknop indruk start ie weer op |:( ;) :+

Mijn Systeem Specs

• Metalium-220
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-08-2022

Metalium-220

Forza Utreg!

Bij mij blijft hij ook altijd aan, wel grappig net een hoerenkeet,s'nachts :D

• ffluppestijn01
idd ja, een vrouwtje ervoor en ze kan geld verdienen :P

Nou, MOOI NIET!!!

• Pyrus
  • Laatst online: 02-08 13:15

Pyrus

Hardknock life

Mijn Logitech Cordless Mouseman Optical geval heeft dat ook. Ledje is altijd aan. tenzij ik de batterij eruit haal :+

LinkedIn

• pep_82
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17:29
FF je wake on keyboard en mouse uitschakelen in je bios wil helpen.
Of kijk in je mobo handleiding welk jumpertje je moet verwijderen.

Verwijderd

En zo kun je dan weer een nieuw muissie aanschaffen

Verwijderd

Ik heb een ms intellipoint explorer 3.0 optical mouse en heb het zelfde probleem. Omdat ik nog al een kleine kamer heb is het heel irritant tijdens het slapen. Daarom heb ik zo'n langwerpige verlengdoos met aan en uit schakelaar gekocht. Mijn pc, monitor en printer zijn alle drie aangesloten op die doos. Als ik s'avonds klaar bem haal ik dus gewoon die schakelaar om (nadat ik windows heb afgesloten uiteraard)en alles gaat uit inclusief de muis.

ps. Als ik weer op mijn power knop druk start mijn pc weer op, beetje vage oplossing

• ffluppestijn01
het heeft idd te maken met je mobo en bios en het wake-on keyboard/mouse. Maar ik zoek het niet dat precies uit te zoeken en het zal ook nog wel verschillen per mobo. Maar in elk geval op de usb poort zetten lost het probleem ook op. Dus dat heb ik gedaan, da's het makkelijkst.

En nu niet zeuren over, da's zonde van de usb poort, want dan koop je gewoon een hub!! ;)

In elk geval bedankt voor het meedenken/vertellen of jullie er ook last van hadden

Nou, MOOI NIET!!!

• leon1e
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17:05
ag ja heb ik ook met mijn cordless desktop optical, went vanzelf met het slapen hoor :)

• Expander
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Op zondag 13 januari 2002 22:21 schreef ffluppestijn01 het volgende:
het heeft idd te maken met je mobo en bios en het wake-on keyboard/mouse. Maar ik zoek het niet dat precies uit te zoeken en het zal ook nog wel verschillen per mobo. Maar in elk geval op de usb poort zetten lost het probleem ook op. Dus dat heb ik gedaan, da's het makkelijkst.

En nu niet zeuren over, da's zonde van de usb poort, want dan koop je gewoon een hub!! ;)

In elk geval bedankt voor het meedenken/vertellen of jullie er ook last van hadden
Sorry, maar ik snap hier weinig van.. :)

Expanding the inexpandable

• ffluppestijn01
daar kan ik ook weinig aan doen ... kan dat denk/snap-vermogen van je moeilijk aanpassen of vergroten :? |:( :P

Nou, MOOI NIET!!!

Verwijderd

Ja, het is iets zoals wake on..... Bij m'n ene compie gaat alles netjes uit (behalve m'n LEDje op m'n mobo, maar dat hoort) en bij m'n andere heb ik dat aanstaan (dus zie ik ook m'n muisje branden)

Je kan ook gewoon je 220V stekker eruit trekken, dan gaat je muisje ook wel uit :+

• ScooBY_DoO
  • Laatst online: 07-08 21:22
Hmmzzzzz bij mij gaat ook ALLES uit BEHALVE die stinkmuis!
Tis een Logitech cordless optical en die is USB!

Verwijderd

Ik heb de muis ook branden 's nachts. Maar dat komt opmdat me wake on keybord/mouse aan staat. Dus een schuif aan de muis en de pc gaat aan :)
Vaag eigenlijk, op me andere pc kan ik dat niet aan krijgen :(

Verwijderd

De mijne, een Logitech Cordless Mouseman Optical, blijft ook branden ;) maar ik kan er niet echt mee zitten.

• Zoefff
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:09

Zoefff

❤ 

Op zondag 13 januari 2002 22:41 schreef ScooBY_DoO het volgende:
Hmmzzzzz bij mij gaat ook ALLES uit BEHALVE die stinkmuis!
Tis een Logitech cordless optical en die is USB!
Mmm die van mij ook (duh.. :Z)
Bestaat er geen proggie dat je het ledje uit kan zetten??? Het zuigt mn batterijen namelijk wel op..... :(

FotoblogWerkaandemuur.nlMoestuincursus.nlTwitter

• ffluppestijn01
bij die optical cordless kun je het volgens mij niet uitzetten, heb nog nooit iemand gehoord die dat ook uit had staan. Misschien hier iemand???

Nou, MOOI NIET!!!

• Rebels
  • Laatst online: 20-05-2023

Rebels

watev?!

Op zondag 13 januari 2002 22:10 schreef Pyrus52 het volgende:
Mijn Logitech Cordless Mouseman Optical geval heeft dat ook. Ledje is altijd aan. tenzij ik de batterij eruit haal :+
Volgens mij is de oplossing hiervoor:
'm op een witte ondergrond plaatsen bv. een A4tje,
gaat ie na een paar minuten uit!

• Freez
  • Laatst online: 15:30
ik heb een logitech optical mouseman, deze heb ik aangesloten op m'n usb poort, de lichtjes van m'n muis gaan netjes uit als ik m'n pc uitzet. misschien moet je es wat instellingen in de bios proberen of hem op de usb aansluiten.

• ZtaaB
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10-08 10:39
die van mij blijft ook vrolijk branden, maakt mij nix uit.
Ik weet wel hoe ik het uit moet zetten, maar das met een jumpertje en daar kan ik niet zo makkelijk bij dus laat het maar lekker zitten zo :+

Haal NOOIT een spookrijder in !

• Rebels
  • Laatst online: 20-05-2023

Rebels

watev?!

Ik wil nou wel eens weten of ie in slaapstand gaat als ie op een witte ondergrond staat......... :P

Verwijderd

Ach, laat maar lekker branden dat ledje, ik heb d'r niet echt veel last van, gewoon de muis goed aan de kant leggen als ik 'em niet gebruikt. Doe ik toch wel, anders zit ik steeds op 't verkeerde toetsenbord/muis te werken, da's ook lastig, met twee pc's :D
En 't is ook leuk voor me moeder, als die per ongeluk op een toets ramt of de muis verschuift, komt er plotseling een hoop geruis onder me buro vandaan :D

• Scatman_II
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:20

Scatman_II

R9500 Pro >:)

ZOu em zowiesow op de USB doen, haal je altijd het maximale uit je optische muis...
bij mijn muisje zeiden ze dat je anders niet volle dpi kon benutten ofzow :)

OC / CM - Begint eer ge Bezint

Verwijderd

Bij de Cordless zie je het direkt. Zet 'm op een witte ondergrond en hij brand zowel in rust als tijdens bedrijf een stuk minder fel. Zo'n ding trekt meer stroom op een donkere ondergrond.
Pagina: 1