Solis putatis esse mentulas vobis, solis licere, quidquid est puellarum, confutere et putare ceteros hircos?
Nou, MOOI NIET!!!
Verwijderd
Maar was benieuwd of dat altijd zo was, deze is namelijk doorzichtig aan de zijnkant, dus dat zie je vrij goed
Solis putatis esse mentulas vobis, solis licere, quidquid est puellarum, confutere et putare ceteros hircos?
Nou, MOOI NIET!!!
oa voor bios settings te bewaren, en voor je wake-on-lan gedoe..
Maar dat muis blijft branden, heb ik geen last van, M$ Optical Exploder, en heb ik zelfs ook nog nooit van gehoord..
Blog | PVOutput Zonnig Beuningen
Nou, MOOI NIET!!!
Of kijk in je mobo handleiding welk jumpertje je moet verwijderen.
Verwijderd
ps. Als ik weer op mijn power knop druk start mijn pc weer op, beetje vage oplossing
En nu niet zeuren over, da's zonde van de usb poort, want dan koop je gewoon een hub!!
In elk geval bedankt voor het meedenken/vertellen of jullie er ook last van hadden
Nou, MOOI NIET!!!
Sorry, maar ik snap hier weinig van..Op zondag 13 januari 2002 22:21 schreef ffluppestijn01 het volgende:
het heeft idd te maken met je mobo en bios en het wake-on keyboard/mouse. Maar ik zoek het niet dat precies uit te zoeken en het zal ook nog wel verschillen per mobo. Maar in elk geval op de usb poort zetten lost het probleem ook op. Dus dat heb ik gedaan, da's het makkelijkst.
En nu niet zeuren over, da's zonde van de usb poort, want dan koop je gewoon een hub!!
In elk geval bedankt voor het meedenken/vertellen of jullie er ook last van hadden
Expanding the inexpandable
Nou, MOOI NIET!!!
Verwijderd
Je kan ook gewoon je 220V stekker eruit trekken, dan gaat je muisje ook wel uit
Tis een Logitech cordless optical en die is USB!
Verwijderd
Vaag eigenlijk, op me andere pc kan ik dat niet aan krijgen
Verwijderd
Mmm die van mij ook (duh..Op zondag 13 januari 2002 22:41 schreef ScooBY_DoO het volgende:
Hmmzzzzz bij mij gaat ook ALLES uit BEHALVE die stinkmuis!
Tis een Logitech cordless optical en die is USB!
Bestaat er geen proggie dat je het ledje uit kan zetten??? Het zuigt mn batterijen namelijk wel op.....
Nou, MOOI NIET!!!
Volgens mij is de oplossing hiervoor:Op zondag 13 januari 2002 22:10 schreef Pyrus52 het volgende:
Mijn Logitech Cordless Mouseman Optical geval heeft dat ook. Ledje is altijd aan. tenzij ik de batterij eruit haal
'm op een witte ondergrond plaatsen bv. een A4tje,
gaat ie na een paar minuten uit!
Ik weet wel hoe ik het uit moet zetten, maar das met een jumpertje en daar kan ik niet zo makkelijk bij dus laat het maar lekker zitten zo
Haal NOOIT een spookrijder in !
Verwijderd
En 't is ook leuk voor me moeder, als die per ongeluk op een toets ramt of de muis verschuift, komt er plotseling een hoop geruis onder me buro vandaan
bij mijn muisje zeiden ze dat je anders niet volle dpi kon benutten ofzow
OC / CM - Begint eer ge Bezint
Verwijderd