Hallo luitjes.
Even een vraagje.
Ik gebruik al een poos win xp.
Al van begin af aan probs met UT(Unreal Tournament dus) in win xp.
Eerst de sb live maar nieuwe drivers lostte dat probleem op.
Ook problemen met mijn beide logitech muizen, te weten:
pilot wheel mouse,
mouseman optical wheel(2e generatie optical)
Probleem is dat ik de muis niet goed kan instellen, de minste beweging reulteerd in gigantische reacties kwa bewegen in UT al zet ik mouse sens op 1 in UT.
Dit geld voor de optical, de pilot muis kan ik al helemaal niets mee.
Geprobeerd acceleratie opties aan uit te zetten, met uit is het probleem het misnt maar altijd nog aanwezig.
Lijkt me dus duidelijk. Ik speel nu met sens 1.5 als ik rustig beweeg gaat het wel kan alleen niet snel omdraaien maar als ik plots snel beweeg schiet ik alle kanten op.
Iemand die dit probleem herkend?
En kom niet met reacties van installeer winme of 98 daar heb ik niets aan dat kan ik zelf ook bedenken.
Ik draai eenmaal XP en verder draait dat als een droom(in vergelijk met winme dan hehe)
BVD
Even een vraagje.
Ik gebruik al een poos win xp.
Al van begin af aan probs met UT(Unreal Tournament dus) in win xp.
Eerst de sb live maar nieuwe drivers lostte dat probleem op.
Ook problemen met mijn beide logitech muizen, te weten:
pilot wheel mouse,
mouseman optical wheel(2e generatie optical)
Probleem is dat ik de muis niet goed kan instellen, de minste beweging reulteerd in gigantische reacties kwa bewegen in UT al zet ik mouse sens op 1 in UT.
Dit geld voor de optical, de pilot muis kan ik al helemaal niets mee.
Geprobeerd acceleratie opties aan uit te zetten, met uit is het probleem het misnt maar altijd nog aanwezig.
Lijkt me dus duidelijk. Ik speel nu met sens 1.5 als ik rustig beweeg gaat het wel kan alleen niet snel omdraaien maar als ik plots snel beweeg schiet ik alle kanten op.
Iemand die dit probleem herkend?
En kom niet met reacties van installeer winme of 98 daar heb ik niets aan dat kan ik zelf ook bedenken.
Ik draai eenmaal XP en verder draait dat als een droom(in vergelijk met winme dan hehe)
BVD