• Metten
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 08:43

Metten

ik hou het graag simpel

Topicstarter
Een jaar of 2 geleden had Sony een digitaal fotolijstje in het assortiment, zat een TFT schermpje in en een MS slot, zodat je je digitale foto's kon afbeelden. Deed ook diashow enzo. Nu heb ik een SONY DSC-F707 en leek het me eigenlijk best geinig om dit dingetje te hebben, heeft iemand meer info of weet je waar je hem kan krijgen?
ik kan nix vinden :'(

• Fairy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Fairy

13kWp

• Metten

Metten

ik hou het graag simpel

Topicstarter
heb ik al gekeken :+

• Gizz
  • Registratie: Maart 2001
  • Nu online

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

Ik heb ze zien liggen in New York (weet alleen niet of ze van sony waren), maar ik denk niet dat je daar wat aan hebt :)

Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX

• Fairy
  • Niet online

Fairy

13kWp

Het zijn wel érg dure gadgets hoor!

PS. De 707 Ruled :) ik heb 'm ook :Y)

• Metten

Metten

ik hou het graag simpel

Topicstarter
hij is geloof ik uit productie, heb al uitgevonden dat het ding naar de sfeervolle naam PHD-A55 luistert. Prijsindicatie was 30.000 BEF op die site, Fl 1600 dus :(

• Dries Arnolds
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 30-01 06:45

Dries Arnolds

*bling bling*

Een paar andere merken hebben ook zo'n lijstje. Goekoper, maar minder "stylish" helaas. Sandisk heeft er één voor CompactFlash. Alleen in Japan te koop helaas.

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-03 13:48

chem

Reist de wereld rond

Dat ding was absurd duur, en was iig te koop bij de bijenkorf...

ik zou op zoek gaan naar wat vrije tijd, en zelf een TFT scherm aan een controller hangen ofzo :)

(ok, HEEL veel vrije tijd :P)

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

• Metten

Metten

ik hou het graag simpel

Topicstarter
hehe
ja en een MS slotje
kan een leerzaam projectje worden :z

• Metten

Metten

ik hou het graag simpel

Topicstarter
ben waarschijnlijk nog goedkoper uit met een compleet nieuwe PC (shuttle SV24 ding) met een 15" TFT scherm :)

• Sebje
  • Laatst online: 09-03 13:02

Sebje

Makelaartje

Ik heb em ook gezien by de Season presentatie in Badhoevedorp (hoofdkantoor) .... Echt gaaf, ik zat er naar te kijken en toen d8 ik huH? een fotolijst tussen alle high-tech... en plop daar bewoog ineens het ventje dat d'r op stond. (jaja ook mpegs werken op dit ding!) Je kon em daar gewoon bestellen kweet alleen niet meer hoe duur ie was.......... :)
Pagina: 1