Toon posts:

Teoma beter dan Google?

Pagina: 1
Acties:
  • 104 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Alweer een tijdje terug las ik in een blad dat teoma een goeie vervanger was voor google.
Alleen: als ik met google zoek vind ik (bijna) alles, en als ik met teoma zoek vind ik niks.
Doe ik iets verkeerd? Ennuuuhhhh, is er überhaupt een vervanger nodig voor google???

Jaja, lekker belangrijk. Maar toch... :Z

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Als je met Google kan vinden wat je zoekt, waarom zou je dan een andere gebruiken? Google is ook niet voor niets de nummer 1. En je kan ze natuurlijk ook allebei gebruiken.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Verwijderd

Topicstarter
Tuurlijk, maar ik vroeg me af waarom ze in dat artikel zeiden dat teoma beter was. Wat is er dan beter?

Verwijderd

Site is misschien iets minder pauper ;)

Verwijderd

er staat nog steeds 'Beta Test' op de frontpage.
Als je een vervanger voor Google zoekt, pak dan eens http://www.ixquick.com/ (no spam intented 8-))

• ralfbosz
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-08 07:38

ralfbosz

xm create bosz -c

Ik hou het ook mooi bij google, als ik op die site naar mijn naam ga zoeken is dit de 1e hit:

12,000 Names for German Dogs

Dank je wel, die gaat in de blacklist ;)

rm -r *

Verwijderd

Topicstarter
Ik hou het ook mooi bij google, als ik op die site naar mijn naam ga zoeken is dit de 1e hit:
12,000 Names for German Dogs

Dank je wel, die gaat in de blacklist
Bedoel je intikken in G of in T???

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11:51

Wildfire

Joy to the world!

Ik heb voor mijn studie een vergelijking gedaan tussen Google en Teoma (omdat Teoma beweerde precies de tegengestelde manier van zoeken te gebruiken dan Google).

Kort maar krachtig gezegd kwam de conclusie op het volgende neer: Google rulez, Teoma sucks!

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

• Wagij
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-06 16:58
das dan wel lekker duidelijk! :Z

Beter dan nix... Wagij...

Verwijderd

Ik denk dat onze engine beter is als teoma. www.wizzler.net of de .nl versie voor alleen maar nederlandse links

• Kjev
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-01-2024
Teoma lijkt me niet echt beter dan Google. Je moet het zelf weten, maar tot nu toe is er niets dat ik niet met Google gevonden heb.
Op maandag 14 januari 2002 09:38 schreef wizzler het volgende:
Ik denk dat onze engine beter is als teoma. www.spam.net of de .nl versie voor alleen maar nederlandse links
1) Spam!!!
2) Lekker actuele database :z

Verwijderd

Wat nou spam....

Het is een antwoord op een vraag dus spam kan het niet zijn. En wat de actualiteit betreft valt het wel mee, de index wordt iedere twee dagen opnieuw aangemaakt.

Verwijderd

Op maandag 14 januari 2002 09:38 schreef wizzler het volgende:
Ik denk dat onze engine beter is als teoma. www.wizzler.net of de .nl versie voor alleen maar nederlandse links
begin je nu al weer met je neppe site?

[topic=347246/1/25]

• Kjev
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-01-2024
Een beetje offtopic allemaal:
Op maandag 14 januari 2002 15:52 schreef wizzler het volgende:
Wat nou spam.... Het is een antwoord op een vraag dus spam kan het niet zijn.
Je promootte je eigen site en ik kan me niet herinneren dat iemand in deze thread naar de URL van jouw site heeft gevraagd :P.
En wat de actualiteit betreft valt het wel mee, de index wordt iedere twee dagen opnieuw aangemaakt.
Dat zal best, maar als ik op een zeker aan mij verwant gebeuren zoek krijg ik 3 sites die niet meer bestaan, terwijl 2 andere nieuwe niet in de lijst staan.

En ontopic: ik heb net even met Teoma een beetje rondgespeeld. Ik vind veel minder dan bij Google bij dezelfde keywords en het laden duurt ook langer.

• Polaris
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
(overleden)
Dat blad was waarschijnlijk de KIJK, ik heb het zelf ook gelezen. En geprobeerd, en van het artikel klopte niets. Google bleek veel beter dan Teoma.

• ralfbosz
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-08 07:38

ralfbosz

xm create bosz -c

Op zondag 13 januari 2002 22:32 schreef RedHot het volgende:

[..]

Bedoel je intikken in G of in T???
Teoma, die ander heb ik niet geprobeerd...

Google blijft mijn nummer 1, hier een leuke link op google zelf: google logo's

rm -r *

Verwijderd

Teoma zuigt echt, net geprobeerd, zelfde keywords als bij Google, bij Teoma zat niks relevants bij de eerste 10 hits (en echt heel specifiek gezocht), bij google: meteen raak!

• jonggoud.nl
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10-07 08:35

jonggoud.nl

@>--"--,--{

Ik heb gezocht, en niet gevonden.

Seder 3 maanden heb ik al nieuwe website op domein jonggoud.nl Teoma geeft nog steeds oude gegevens weer.

Vergeten handigheidje van google: CACHE! Oude websites toch nog bekijken, echt een goed innitiatief.

Nieuw (groots) project, mail me wat je er van vindt
Tevens in het bezit van een beeldschone vriendin

Verwijderd

Mijn favoriet is google, en als je zelf zegt dat je met teoma niets kan vinden dan gebruik je toch lekker googlle :P

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Op maandag 14 januari 2002 14:04 schreef KevinLevie het volgende:
Teoma lijkt me niet echt beter dan Google. Je moet het zelf weten, maar tot nu toe is er niets dat ik niet met Google gevonden heb.
[..]

1) Spam!!!
2) Lekker actuele database :z
hij is iig beter dan ilse.
als ik m'n naam intyp krijg ik aardige resultaten! :)

🌞🍃

Pagina: 1