Toon posts:

Waar platte 5.25 frontjes halen/

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hoi,

ik wil een fanbus bouwen maar daar heb ik platte frontjes voor nodig, die van mij staan bol.

waar haal ik die platte frontjes?

Kan ik ze dan zo in mijn kast klikken of is het allemaal een ander bevestigigings-systeem?

Thanx!

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Je kunt ze idd gewoon erin klikken etc. Ik haal ze er ook altijd uit dmv een schroevendraaier >:)

Maar waarom zou je? Ik zou niet weten waarom je het niet met een bol frontje zou kunnen doen? Wat wegsmelten ofzo...

• igg
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-10-2025

igg

waar een wil is ben ik weg

Waarschijnlijk kun je die frontjes voor errug weinig bij een pc-boer halen. De zaken die zelf systemen bouwen houden er altijd een hele hoop over.

NUON: sponsored by igg (xp2600+, xp1600+, dual duron1000, dual pI, pII, 3x celeron)

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 13 januari 2002 21:22 schreef Osiris_NL het volgende:
Je kunt ze idd gewoon erin klikken etc. Ik haal ze er ook altijd uit dmv een schroevendraaier >:)

Maar waarom zou je? Ik zou niet weten waarom je het niet met een bol frontje zou kunnen doen? Wat wegsmelten ofzo...
OK, plan;

ik heb 2 ruimtes (voor cd-roms enz.) over, daarin heb ik een 2de voeding gelegd. In die 2 frontjes komt dan een fan voor die voeding en naast de fan komen een paar schakelaars.

als de frontjes bol staan word het lelijk en alles wat recht is gaat dus niet mooi passen.

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Op zondag 13 januari 2002 21:37 schreef allanzoet het volgende:

[..]

OK, plan;

ik heb 2 ruimtes (voor cd-roms enz.) over, daarin heb ik een 2de voeding gelegd. In die 2 frontjes komt dan een fan voor die voeding en naast de fan komen een paar schakelaars.

als de frontjes bol staan word het lelijk en alles wat recht is gaat dus niet mooi passen.
Tja...

Wat (wellicht) ook nog een optie is, is de knoppies en/of lampjes in een 3œ inch frontje te plaatsen. Is misschien mooier als naast de fan...

Verwijderd

Topicstarter
dat kan ook, maar die fan moet toch echt in die 2* 5.25 en die fan is recht.

dus ik moet helaas sowieso 2 rechte frontjes hebben.

• breinonline
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11:18

breinonline

Are you afraid to be known?

Nou, een mooi blowhole in een krom oppervlak is wel te maken hoor. Is hier best al eens langsgekomen.
Maar anders ff naar een zelf systeempjes bouwende computerboer gaan, die kunnen je waarschijnlijk wel aan frontjes helpen.

WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini

• YKW
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-07 21:37

YKW

mobiliteit ten top

Ik kon ze gewoon voor noppus ophalen bij de PC-boer. HAd er 2 kratten vol meee :P. En nu heb ik er nog 4 thuis liggen, altijd handig!
Ennuh, het is gewoon een klik systeem. Haal ze er van de achterkant uit (klik en klaar), dan beschadig je ze niet van voren (want als je uitschiet aan de voorkant heb je er kras op

Automatiseren kan je leren!

• TDLofCC
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-06 09:27
ehm ... maar ze moeten natuurlijk wel passe.
want frontje van bv een chieftec passen niet in bv een inwin kast ...

Hell hath no fury like a freshly circumcised sleep deprived grizzly bear on amphetamines, being assaulted(aurally and otherwise) by George Bush dressed as a clown and singing vile covers of crap songs and wielding an electric cattle prod.

Pagina: 1