Mxstream + Winroute, Hotmail sloom

Pagina: 1
Acties:

• gcb
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 24-07 10:14
Ik draait hier achter een Planet Mxstream verbinding Winroute 4.1.25, Windows 2000 Advanced Server SP2. De hele boel werkt goed. Alleen op de clients is Hotmail zo verschikkelijk sloom bij het inloggen. Op de server gaat het snel, als ik 'exclude this computer from NAT' aanzat. Het werkt wel, maar echt 3~4 min. is niet gek. Weet iemand waar dit door komt? Verder hebt ik geen firewalls etc draaien.

• Steven
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-08 09:30
Even voor de zekerheid; bedoel je met Hotmail de emaildienst of MSN messenger?

Dat 1e kan ik me moeilijk voorstellen omdat die dan allang getimeout zou moeten zijn.

• gcb
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 24-07 10:14
Hotmail

• Pwigle
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16-08 12:29
Dan zou het iets te maken hebben met secure inloggen waarschijnlijk.

Ik zou eerlijk gezegd niet weten hoe het kan.. Mocht je winroute pro draaien, zet de proxy (voor intern gebruik) aan en kijk hoe het gaat !

Verwijderd

Helaas, ik weet niet hoe het komt, maar heb dezelfde ervaring. winroute pro op win2k server, hotmail webmail op de clients (XP en ME ) errug traag.
Een workaround om je hotmail te lezen is de berichtjes niet gewoon te openen, maar (na rechtermuisklik) te openen in een nieuw venster. Dan staat ze vreemd genoeg wel in een keer op mijn scherm. Ik vermoed dat het echt iets met hotmail te maken heeft, maar waarom?
p.s., op mijn server is het inderdaad wel snel, overigens ook als ik NAT op de server heb aanstaan

ben benieuwd of meer mensen dit ervaren, waar is M$ nu weer mee bezig ? ;)

• Reley
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:37

Reley

Zoom Zoom

idem hier, maar als ik mijn proxy aan zet dan hou ik hetzelfde probleem... ik kan een uur op hotmail wachten en dan doet hij het nog niet....:(

• Concrete
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 02-11-2015

Concrete

Just press the button...

Heren, heren, dit is al een aantal keren aan bod geweest.
Zie o.a. de oplossing in http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/404107/1?limit=25.

Beton is koel. Een Alpha is koeler.

Pagina: 1