[RTCW] Affirmative, on my way...

Pagina: 1
Acties:

• RedTop
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 28-01-2024
Ik zoek de binding voor deze voice-chat:

"Affirmative, on my way." Ik heb het hele vc menu uitgekamt, maar daar kan ik niks vinden. Nu weet ik zeker dat ie bestaat, want ik hoor hem wel eens voorbij komen.

Nu ik er zo over denk... dit is wat de "piloot" zegt tegen de LT die een airstrike heeft gegooid. Kan je deze binden op de één of andere manier? Volgens mij moet het kunnen, net als "Dynamite planted" en "Dynamite diffused"... maar hoe?

Verwijderd

dit kan jij niet zeggen mischien in de patch ofzo

maar de pilot zegt:
affermative on my way
aborting cant see target

mischien als je nou pilot word :)

• scorpionv
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-11 22:17

scorpionv

This space for rent

Ik gil altijd maar zo snel mogelijk 'affirmative' als iemand backup vraagt, dan snapt hij/zij wel dat ik hem/haar bedoel. 't Zou opzich wel relaxed zijn, dat 'on my way' erbij. Gebruik ik best vaak.

Fun while it lasted: World Community Grid!

Verwijderd

k gebruik meestal heh heh als er weer 3 ventjes door mijn airstrike gepervereerd worden
maar teveel airstrikes is ook weer nie leuk

• RedTop
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 28-01-2024
Je zou ook niet "Dynamite defused" of "Dynamite disarmed" moeten kunnen zeggen... Dat is ook gereserveerd voor de Id-god... maar toch kan het. Een clanbuddy van mij heeft dat eens voor gedaan (al hebben we maar meteen afgesproken dat het behoorlijk lame kan zijn en dus niet dient te worden gebruikt)

Volgens mij moet het echt kunnen... Ik heb het namelijk weleens iemand horen zeggen terwijl ik geen LT was (en het dus niet had kunnen horen)...