Ik heb vandaag linux redhat 7.2 geinstaleerd en ben dus een complete n00b. ELke keer als ik iets download krijg ik gewoon de source code en meer niet. ik snap er echt niks van moet ik dit compilen ofzo?
Kan je geld mee verdienen
Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO
'elke keer als ik iets download' eh.. Heb je daar een voorbeeld van ofzo ? Wat heeft downloaden met compileren te maken ? Wat probeer je te compileren ? M.a.w. : Iets meer info zou wel makkelijk zijnOp zondag 13 januari 2002 20:37 schreef ShoarmaSchaap het volgende: ELke keer als ik iets download krijg ik gewoon de source code en meer niet. ik snap er echt niks van moet ik dit compilen ofzo?
God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt
Verwijderd
Je maakt em helemaal van slag.Op zondag 13 januari 2002 20:40 schreef moto-moi het volgende:
[..]
'elke keer als ik iets download' eh.. Heb je daar een voorbeeld van ofzo ? Wat heeft downloaden met compileren te maken ? Wat probeer je te compileren ? M.a.w. : Iets meer info zou wel makkelijk zijn
Of kijk of er misschien een rpm-pakket wordt aangeboden. dan kun je deze gewoon installeren met de software-manager van RedHat.
Verwijderd
www.rpmfind.net
zoek daar de RPM van het pakket wat je wilt hebben. Downloaden naar een dir op je HD, dan die dir openen in de shell en:
rpm -ivh <rpmnaam>
zoek daar de RPM van het pakket wat je wilt hebben. Downloaden naar een dir op je HD, dan die dir openen in de shell en:
rpm -ivh <rpmnaam>
Verwijderd
bedoel je dat je wat gebrabbel op je scherm krijgt ipv het wilt u dit progje opslaan dialoog? zo ja doe dan is rechtermuisknobbel-save link as..
en installeer de nieuwste mozilla...
en installeer de nieuwste mozilla...
Pagina: 1