Matrox Marvel G200 onder ME?

Pagina: 1
Acties:

• LordLynx
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-08 10:58
Ik heb in een oude computer een Matrox Marvel G200 kaart zitten, maar nou wil ik die in de computer van mijn pa stoppen (die ME draait) maar nou wilde ik drivers voor die kaart downloaden, en staan er alleen NT4.0 drivers voor die kaart. Alle andere kaarten uit de G200 serie staan er ME drivers bij, behalve die Marvel. Bij de universele drivers staat ook speciaal dat ze niet met die Marvel draaien.

Normaal bij mijn eigen computer zou ik die kaart er gewoon induwen en kijken waar het schip strandt, maar ik kan het niet echt maken om mijn pa zijn pc een paar dagen buiten werking te zetten. Vandaar mijn vraag: hoe krijg ik die Marvel wel onder ME aan de praat, of kan ik gewoon de universele G200 drivers gebruiken, of misschien het CDtje wat bij die kaart zat?

Vreemd is ook dat er op de site geen drivers voor 98 of 95 staan voor die kaart, echt alleen voor NT4, terwijl die kaart wel vrolijk draait onder 98 (met de drivers die op CD staan)

Ik heb natuurlijk Matrox al gemaild, maarja, eerdat ik daar iets terug van hoor ben ik 2 weken verder ben ik bang, dus iemand suggesties?

Verwijderd

Voor het vervangen van een VGA-kaart hoef je toch niet een PC langer dan een half uurtje (ruim genomen) onklaar te maken? Je kan toch gewoon kijken of ie die drivers vreet, zo niet, dan niet...

• LordLynx
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-08 10:58
Excuses voor dit topic, ik heb geloof ik een beetje erg snel wat gevraagd, er staan op de site van matrox wel drivers voor de kaart, alleen geen whql certified drivers.

mag dicht wat mij betreft, sorry. ;)