ok ik heb sinds kort dus een monitor over en dacht dit leuk op te lossen door een pci videokaart te gebruiken naast mijn agp kaart, geen problemen tot nu toe, echter er was geen pci slot meer vrij, en daar kwam het probleem voor het thuisnetwerk, mijn pc wordt server(kan ik limiet naar mn broer afknijpen
) maar nu moet dus die pci agp eruit, nu zit ik dus te denken aan een matrox. echter welke? ik gebruik veel 2d dus dat de 3d niet snel is is niet zon probleem, ik zit in een quake 3 mod dev team en moet dus soms ook quake 3 draaien en dit dus wel met een aardige framerate, echter toen ik ging kijken naar matrox kaarten kwam ik heel wat verschillenden tegen. nu wil ik weten welke ik het best kan nemen. het moet draaien onder windows xp, dus ook de dualhead. ik heb ong 115€ tot mijn beschikking, niet echt veel maar goed.
voor geinterreseerde mensen, het is de q3 invasion mod, www.planetquake.com/invasion
<edit> ik woon in utrecht en wil het liefst een winkel exemplaar vanwege terugbrengen bij defecten ofzow
voor geinterreseerde mensen, het is de q3 invasion mod, www.planetquake.com/invasion
<edit> ik woon in utrecht en wil het liefst een winkel exemplaar vanwege terugbrengen bij defecten ofzow