Tot op een week of twee geleden heb ik altijd mijn internet thuis kunnen delen tussen een pc beneden (voorzien van MxStream) en mijn laptop op mn kamer. (beide win98, mbv crosscable verbonden)
Dit ging heel simpel door gebruik te maken van het
"internet delen" in win98. Maar op een gegeven moment had ik geen internet meer. Na veel geklooi kwam ik er uiteindelijk achter dat als ik "internet delen" verwijderde, dat ik wel beneden inet had. Maar het gevolg was dus dat ik op mn kamer geen inet meer had. Ik kan overigens wel gewoon bestanden uitwisselen tussen de pc en mn laptop. Dus het netwerk doet het wel.
Dit weekend besloot ik er maar weer eens naar te kijken (onder grote dwang van mn ouders
)
Ik heb nu dus geen flauw idee hoe ik er nu voor moet zorgen dat ik gewoon weer boven kan internetten.
Als ik mijn laptop in het schoolnetwerk plug, of in de hub van een vriend, dan kan ik wel gewoon internetten. Dus het ligt <denk ik> niet aan mijn laptop. Het zal een software matig probleem zijn, maar hoe zorg ik ervoor dat ik én gewoon kan internetten én kan delen?
Als eenieder van u iets weet, PLZ LET ME KNOW..
I'm feeling a bit
...
Dit ging heel simpel door gebruik te maken van het
"internet delen" in win98. Maar op een gegeven moment had ik geen internet meer. Na veel geklooi kwam ik er uiteindelijk achter dat als ik "internet delen" verwijderde, dat ik wel beneden inet had. Maar het gevolg was dus dat ik op mn kamer geen inet meer had. Ik kan overigens wel gewoon bestanden uitwisselen tussen de pc en mn laptop. Dus het netwerk doet het wel.
Dit weekend besloot ik er maar weer eens naar te kijken (onder grote dwang van mn ouders
Ik heb nu dus geen flauw idee hoe ik er nu voor moet zorgen dat ik gewoon weer boven kan internetten.
Als ik mijn laptop in het schoolnetwerk plug, of in de hub van een vriend, dan kan ik wel gewoon internetten. Dus het ligt <denk ik> niet aan mijn laptop. Het zal een software matig probleem zijn, maar hoe zorg ik ervoor dat ik én gewoon kan internetten én kan delen?
Als eenieder van u iets weet, PLZ LET ME KNOW..
I'm feeling a bit
edit:
Gewoon in group 'thuis'
Ook gewoon 'automatisch IP verkrijgen'
Gebruik internet explorer 6.0.2600.0000
met de updates: Q306121 en Q313675
Search al gebruikt maar niet echt iets kunnen vinden
Gewoon in group 'thuis'
Ook gewoon 'automatisch IP verkrijgen'
Gebruik internet explorer 6.0.2600.0000
met de updates: Q306121 en Q313675
Search al gebruikt maar niet echt iets kunnen vinden