sleep: a completely inadequate substitute for caffeine
Nu al gespeeld? Vind hem zelf niet zo goed, die hummer in het open vlak staat daar absoluut niet handig.
Zelf vind ik cs_delta_assault een stuk beter.
Zelf vind ik cs_delta_assault een stuk beter.
Die map bestaat al behoorlijk lang ja, best aardige remake
System specs - Ik word blij van knipperende lichtjes.
Die map is gewoon mislukt het rushen werkt niet je kan veelste veel campen die buis is lomp alles is mislukt ze hebben hem alleen grafisch mooi gemaakt
Verwijderd
Die map is de klote versie van de echte Assault 
De mismaakte eigenlijk
Ps als je een echt spel wilt spelen , koop dan Mohaa
De mismaakte eigenlijk
Mohaa mag zich eerst nog wel eventjes gaan bewijzen..Op maandag 14 januari 2002 01:24 schreef Shaggy16 het volgende:
Die map is de klote versie van de echte Assault
De mismaakte eigenlijk
Verwijderd
cs_assault2k is wel een koele map. Alleen is het de CTs weer eens een stuk makkelijker gemaakt. Als je een koele assault variant wil, zoek dan maar eens naar cs_assault23. Van dezelfde piepeltjes als cs_assault_upc maar niet alleen stukken mooier maar ook zeer playable.
Voorlopig is mijn favorieten lijst:
as_tundra
de_torn
de_legato
de_museum
cs_italy
as_oilig
de_mice2 (bijna onderaan
cs_tibet
as_tundra
de_torn
de_legato
de_museum
cs_italy
as_oilig
de_mice2 (bijna onderaan
cs_tibet
van die lijst vind ik allen italy leukOp maandag 14 januari 2002 03:46 schreef Schietschijf het volgende:
cs_assault2k is wel een koele map. Alleen is het de CTs weer eens een stuk makkelijker gemaakt. Als je een koele assault variant wil, zoek dan maar eens naar cs_assault23. Van dezelfde piepeltjes als cs_assault_upc maar niet alleen stukken mooier maar ook zeer playable.
as_tundra
de_torn
de_legato
de_museum
cs_italy
as_oilig
de_mice2 (bijna onderaan
cs_tibet
geef mij maar dust, inferno of aztec
office is ook wel geinig
Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.
Op zondag 13 januari 2002 20:18 schreef Sacrosanct het volgende:
..
en weet r iemand wanneer cs 1.4 uitkomt
Nog niet dusGeript van Counter-Strike.net - nieuws van 8 januari
Gooseman and I are out here at Valve working with Eric Smith and company on 1.4, among other things. Macman and Ido have a new map coming and we're currently testing a way to thwart bunnyhoppers. No date is set for 1.4, but one of the more exciting aspects of it will be Valve's new anti-cheating initiative -- which is scheduled to come out around the same time.
is een custom map geweest, maar zo te horen wordt ie vast in 1.4Op zondag 13 januari 2002 20:54 schreef Crash-Override het volgende:
is assault2k niet al een oudere map
ik heb em zelfs al onder 1.1 gespeeld
Ik ben benieuwd wat het wordt. Tot die tijd blijft het voor bij RTCW
Some things can not happen until they happen...
de eerste keer dat ik hem speelde vond ik hem ook nog wel leuk maar daarna was er niet veel meer aan
Slave of Thieves
Pagina: 1