Toon posts:

Bulders Gate op de ps2

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zat weer eens te twijfelen om een nieuw spel te kopen. :P En Ik zag bulders gate 2 voor de ps2. Zijn er mensen die dit al hebben, en wat vond je ervan? Ik weet dat de graphics mooi zijn, alleen hoe zit het nou met de gameplay, en duurt het lang voor je het spel hebt uitgespeeld? Diablo 2 vond ik trouwens wel goed, want ik heb gelezen dat het daarop leek.

Het andere spel waar ik aan dacht was gt3, alleen ik wil na gta3 liever niet weer een racespel :) Maar valt bulders gate echt aan te raden of toch maar GT3 ?

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 31-01 12:15
Uhmmm sorry, wat voor review heb jij dan geleze. BG2 lijkt in de verste verte niet op Diablo (tenzij ze het compleet hebben veranderd op de PS2)

Als je van echte RPG's houdt, NIET HACK & SLASH, maar gewoon met een verhaal en niet klik je dood zodat monsters sterven. Dan moet je het spel wel kopen, maar als je meer van veel actie houdt en minder van veel praten etc, dan zou ik toch voor een ander spel gaan

There is no magic.

• White Dust
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02-02 15:59

White Dust

PlaneScape: Torment

Op zondag 13 januari 2002 20:15 schreef ErikZ het volgende:
Ik zat weer eens te twijfelen om een nieuw spel te kopen. :P En Ik zag baldurs gate 2 voor de ps2. Zijn er mensen die dit al hebben, en wat vond je ervan? Ik weet dat de graphics mooi zijn, alleen hoe zit het nou met de gameplay, en duurt het lang voor je het spel hebt uitgespeeld? Diablo 2 vond ik trouwens wel goed, want ik heb gelezen dat het daarop leek.

Het andere spel waar ik aan dacht was gt3, alleen ik wil na gta3 liever niet weer een racespel :) Maar valt baldurs gate echt aan te raden of toch maar GT3 ?
Het is niet BG2 die op de ps2, maar een compleet ander spel, in de setting van BG, éh, geloof dat de sub titel Dark Alliance was, dus geen BG2 :+

En zoals The_Will al zei, Diablo en BG kun je niet vergelijken ;)

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 31-01 12:15
Zat ik ook al aan denken dat ie die waarschijnlijk bedoelde, maar toch.

There is no magic.

Verwijderd

Topicstarter
Ja, ik wist niet meer zeker of het nou 2 was, en was de subtitel vergeten :) Alleen als ik bijv. de revieuw van gamespot lees, merk ik op dat het ook vooral hack & slash is, en juist niet zoals bulders gate 2 op de pc was, omdat dat denk ik te moeilijk was voor de ps2 controller.

• MP83
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 31-01 18:11
Leer eerst de naam is goed spellen zoals hierboven al werd aangegeven: Baldurs Gate

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-01 07:34

Bosmonster

*zucht*

BG op de PS2 is erg goed te vergelijken met Diablo. BG op PS2 heeft namelijk helemaal niks overeen met BG op de PC ;)

Tis wel een geweldig spel trouwens! Heb hem tijdje terug gekocht en is mooiste spel dat ik ook gezien heb..

Wel groot nadeel is dat het errug snel uitgespeeld is (12-15 uur ofzo). Gelukkig komen er dan nog extra features vrij, zoals een nieuw level, extreme difficulty mode (en das lastig.. ;)) en vervolgens nog een nieuwe char om mee te spelen.. Maar goed, het blijft een feit dat je het verhaal al een keer doorlopen hebt.

Het is een perfect spel om een keer een paar dagen te huren in de videotheek.
Pagina: 1