Toon posts:

Alpha PAL8045T niet op Asus A7v266 ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb in mijn mobo 4 gaten rond de socket en zou graag stille/goede koeling voor mijn thunderbird 1400.
Natuurlijk liet ik mijn oogvallen op de Alpha PAL8045T (Papst 8412NG fan).
Ik wou hem bijna bestellen toen ik hoorde van een vriend dat deze niet op mijn mobo zou passen :?

Is dit zo, en zoja, waarom is dit zo? :)

• charrel
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15:37

charrel

Cortisol4life..

ik heb een asus7v266 met een alpha pal 8045 het past bijna in 1x :) je hoeft alleen een klein hoekje van het blok af te vijlen zodat je niet in de war komt met die zwarte condensator op je mobo aan de kant van je ps2 aansluitingen.
EITJE dus,past bij mij dus prima en koetl nog veel beter :)

Verwijderd

moet je even meten (ongeveer) hij is volgens mij 80x80 (voor werkelijke afmeting zie website van alpha) ik kon op mijn gigabyte maximaal 67mm anders zat ik tegen een condesator aan!

Verwijderd

Topicstarter
wat zijn je temps charrel en is hij erg stil ?

• charrel
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15:37

charrel

Cortisol4life..

me temp is op 1605 mhz max 54 stressed en idle47
standaard op 1400 is ie 47 idle en 49 stressed, stil, wsl wel, maar me casefan's maken zo'n herrie dat ze eroverheen schreeuwen :)
ik heb hem met een y-tech fan en die is wel redelijk stil,alleen papst is stiller!
ik heb wel een asus mobo en die schijnen niet zo precies te zijn met de temp dus ik weet niet of het klopt, maar het scheelde wel, maar verwacht geen onwijs koele proc in 1x. het scheelde met me coolermaster maar8c of zo, alleen met overklocken blijft ie nu koeler, maar je zet geen papstfan op dit koelblok om te overklokken, als je dat wil moet je een zwaardere fan!