Verwijderd
Hoeveel weet ik niet precies, maar ik ben druk in gesprek met wat mensen erover nu.
Ik heb geen problemen met baby's,over 16 jaar moeten er ook weer lekkere wijven zijn.
Verwijderd
Ja, erg veelOp zondag 13 januari 2002 19:57 schreef OProg het volgende:
Ik durf te wedden dat er veel mensen bij zitten die bijna nooit in NSTM komen
insoft heeft maar 36 nstm posts bijvoorbeeld
Degene met de minste was r00tie, die had wel 0 hele NSTM posts
[edit] want ik heb nl. ook net nog even een mailtje gestuurd [edit]
Verwijderd
Tsja, het lijkt me toch gewoon wel leuk om mod te zijn daar. Eigenlijk zou ik het liefste mod willen worden van Virussen & Veiligheid omdat dat onderwerp me nog al aan spreekt.Op zondag 13 januari 2002 19:59 schreef Sinterklaas 82 tm het volgende:
[..]
Ja, erg veel
Volgens mij wil jij gewoon mod worden om het mod zijn.Op zondag 13 januari 2002 20:01 schreef insoft het volgende:
Tsja, het lijkt me toch gewoon wel leuk om mod te zijn daar. Eigenlijk zou ik het liefste mod willen worden van Virussen & Veiligheid omdat dat onderwerp me nog al aan spreekt.
Dan heb je de topic niet goed gelezenOp zondag 13 januari 2002 20:00 schreef Leonstyle het volgende:
Hoe kan ik zien hoeveel ntsm posts ik heb ??? Of kan ik dat niet zien ...
Je moet namelijk min. 6 maanden geregd zijn
Ik heb geen problemen met baby's,over 16 jaar moeten er ook weer lekkere wijven zijn.
Verwijderd
Dat kunnen alleen de mods zien, maar dat hoeven ze je niet te vertellenOp zondag 13 januari 2002 20:00 schreef Leonstyle het volgende:
Hoe kan ik zien hoeveel ntsm posts ik heb ??? Of kan ik dat niet zien ...
Verwijderd
Neej hoor, ik heb in m'n mailtje ook gezegd dat mijn voornaamste intresses daar liggen.Op zondag 13 januari 2002 20:03 schreef dennisdotcom het volgende:
[..]
Volgens mij wil jij gewoon mod worden om het mod zijn.
Ik denk echt dat jij een goede kans maakt! Ik ga Sinterklaas vertellen dat ik jou de best geschikte kandidaat vind!!Op zondag 13 januari 2002 20:00 schreef Leonstyle het volgende:
Ik ben hier al langer dan vandaag, alleen toen was ik hier onder een andere naam.... vandaar....Op zondag 13 januari 2002 20:03 schreef Kezmanatic het volgende:
[..]
Dan heb je de topic niet goed gelezen
Je moet namelijk min. 6 maanden geregd zijn
Ik denk dat de intenties van 'zijn' forum en die van ons nogal verschillen. Wij zijn geen MP3 'leverings' forum. Ik vind het eng om leonstyle als mod aan te maken in een forum waar dat eventueel gevoelig ligtOp zondag 13 januari 2002 20:06 schreef dennisdotcom het volgende:
[..]
Ik denk echt dat jij een goede kans maakt! Ik ga Sinterklaas vertellen dat ik jou de best geschikte kandidaat vind!!![]()
aah: kloontje, spammen met illigaal forum, weinig NST posts.. Jahoor, We've GoT a winnerOp zondag 13 januari 2002 20:08 schreef Leonstyle het volgende:
[..]
Ik ben hier al langer dan vandaag, alleen toen was ik hier onder een andere naam.... vandaar....
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
My badOp zondag 13 januari 2002 20:08 schreef Leonstyle het volgende:
[..]
Ik ben hier al langer dan vandaag, alleen toen was ik hier onder een andere naam.... vandaar....
Ja, oke JvS.... maar dat kloontje had ik maanden geleden al gemeld in LA, is niet spammen met een illegaal forum en hoe moet ik weten hoeveel NST posts ik heb ...Op zondag 13 januari 2002 20:09 schreef JvS het volgende:
[..]
Ik denk dat de intenties van 'zijn' forum en die van ons nogal verschillen. Wij zijn geen MP3 'leverings' forum. Ik vind het eng om leonstyle als mod aan te maken in een forum waar dat eventueel gevoelig ligt. Gelukkig voor jou heb ik helemaal niets te zeggen over wie er daar mod moet worden
.
[..]
aah: kloontje, spammen met illigaal forum, weinig NST posts.. Jahoor, We've GoT a winner![]()
.
JvS lief aankijkenOp zondag 13 januari 2002 20:14 schreef Leonstyle het volgende:
en hoe moet ik weten hoeveel NST posts ik heb ...
* JvS adds "Mods verbeteren met vervelende mierenneukerige zaken" to the listOp zondag 13 januari 2002 20:14 schreef Leonstyle het volgende:
[..]
Ja, oke JvS.... maar dat kloontje had ik maanden geleden al gemeld in LA, is niet spammen met een illegaal forum en hoe moet ik weten hoeveel NST posts ik heb ...
SOrry, ik ben in een vervelende bui
Overigens wil ik je even wijzen op het volgende:Op zondag 13 januari 2002 20:09 schreef JvS het volgende:
Ik denk dat de intenties van 'zijn' forum en die van ons nogal verschillen. Wij zijn geen MP3 'leverings' forum. Ik vind het eng om leonstyle als mod aan te maken in een forum waar dat eventueel gevoelig ligt. Gelukkig voor jou heb ik helemaal niets te zeggen over wie er daar mod moet worden
.
Dat hij een misstap in het verleden heeft begaan hoeft dus geen belemmering te zijn..Voor de duidelijkheid, een eventuele misstap op GoT of T.net in het verleden hoeft geen belemmering te zijn om mee te dingen naar deze functie.
Dus nu maak ik geen kans meer....Op zondag 13 januari 2002 20:15 schreef JvS het volgende:
[..]
* JvS adds "Mods verbeteren met vervelende mierenneukerige zaken" to the list
SOrry, ik ben in een vervelende bui
Op zondag 13 januari 2002 20:16 schreef Leonstyle het volgende:
Dus nu maak ik geen kans meer....
AfwachtenOp zondag 13 januari 2002 20:16 schreef Leonstyle het volgende:
[..]
Verwijderd
Op zondag 13 januari 2002 20:16 schreef Leonstyle het volgende:
Dus nu maak ik geen kans meer????
Verwijderd
hoeft inderdaad, dat heb je goedOp zondag 13 januari 2002 20:16 schreef Devil_2000 het volgende:
[..]
Overigens wil ik je even wijzen op het volgende:
[..]
Dat hij een misstap in het verleden heeft begaan hoeft dus geen belemmering te zijn..
Welhoor. Ik heb er geen moer mee te maken. Ik had alleen even zin om te plagenOp zondag 13 januari 2002 20:16 schreef Leonstyle het volgende:
[..]
* JvS to myself: "do not interfear If you don't know what you're talking about"Op zondag 13 januari 2002 20:16 schreef Devil_2000 het volgende:
[..]
Overigens wil ik je even wijzen op het volgende:
[..]
Dat hij een misstap in het verleden heeft begaan hoeft dus geen belemmering te zijn..
(en dat zouden meer mensen moeten doen
Verwijderd
[Devil_2000 frustratie modus]Op zondag 13 januari 2002 20:18 schreef JvS het volgende:
* Garfield|IA to myself: "do not interfear If you don't know what you're talking about"![]()
(en dat zouden meer mensen moeten doen).
Man ik probeerde net de stereo van mijn pa aan de praat te krijgen.
Dan ben je dus 45 min bezig en dan blijkt het een kwestie van het indrukken van 1 k*t knopje te zijn
In die tijd had ik 2 hoofdstukken kunnen leren
[/Devil_2000 frustratie modus]
Sorry jongens dit moest er even uit, nu snel verder leren
nou!...Op zondag 13 januari 2002 20:39 schreef Sinterklaas 82 tm het volgende:
Nog 3 uur en 20 min, spanning en sensatie
Verwijderd
leuk he tentamensOp zondag 13 januari 2002 21:03 schreef Devil_2000 het volgende:
[..]
[Devil_2000 frustratie modus]
Man ik probeerde net de stereo van mijn pa aan de praat te krijgen.
Dan ben je dus 45 min bezig en dan blijkt het een kwestie van het indrukken van 1 k*t knopje te zijn
In die tijd had ik 2 hoofdstukken kunnen leren
[/Devil_2000 frustratie modus]
Sorry jongens dit moest er even uit, nu snel verder leren
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Verwijderd
Da's zo lullig tegenover de anderen.Op zondag 13 januari 2002 22:22 schreef Alfredt het volgende:
Waarom wordt er niet gewoon nu al bekend gemaakt dat r00tie de job heeft, omdat hij in elk geval erg onbevooroordeeld is ten op zichte van bepaalde users?
De inschrijftijd is voorbijOp maandag 14 januari 2002 00:04 schreef robinvreuls het volgende:
Ojee, wat doe ik nou
damn, ik had al moeten pitten
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Verwijderd
You are the weakest link. Goodbye.Op maandag 14 januari 2002 00:04 schreef robinvreuls het volgende:
Ojee, wat doe ik nou
[23:49:07] * @Traag zzzzzzzzzzzzzzzzzOp maandag 14 januari 2002 00:10 schreef Traag het volgende:
[..]
De inschrijftijd is voorbij
damn, ik had al moeten pitten
Op maandag 14 januari 2002 00:11 schreef DR het volgende:
[23:49:07] * @Traag zzzzzzzzzzzzzzzzz
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Koen, vriendOp maandag 14 januari 2002 17:00 schreef IceStorm het volgende:
*kuch* Voor bepaalde bedragen laat ik wat namen horen *kuch*![]()
Jeremy Clarkson
Oh, voor bepaalde bedragen laat ik ook wel wat namen horen.. (ik zou alleen niet weten welkeOp maandag 14 januari 2002 17:00 schreef IceStorm het volgende:
Verwijderd
Namen?Op maandag 14 januari 2002 17:00 schreef IceStorm het volgende:
Het is er maar 1 hoor
Als het goed is wordt het zeer binnenkort bekend gemaakt.
Ik heb nog niets gehoord andersOp maandag 14 januari 2002 17:40 schreef Sinterklaas 82 tm het volgende:
[..]
Namen?
Het is er maar 1 hoor
De islam kan uw vrijheid schaden
ik ook niet..Op maandag 14 januari 2002 18:07 schreef rdgf het volgende:
[..]
Ik heb nog niets gehoord anders
de kans dat ik het word is natuurlijk net zo groot als dat ik millionair word... heel erg klein
Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.
Verwijderd
Het is ook nog niet zeer binnekortOp maandag 14 januari 2002 18:07 schreef rdgf het volgende:
[..]
Jij niet nee..Op maandag 14 januari 2002 18:07 schreef rdgf het volgende:
[..]
Binnenkort is een relatief begripOp maandag 14 januari 2002 18:09 schreef Sinterklaas 82 tm het volgende:
[..]
Het is ook nog niet zeer binnekort
Verwijderd
Das ook de reden dat ik niet gesolliciteerd hebOp zondag 13 januari 2002 19:59 schreef Sinterklaas 82 tm het volgende:
[..]
Ja, erg veel
Vond mijn postgedrag in NSTM wat laag om voor een modfunktie in aanmerking te komen.
Dan ken ik users in NSTM die zelfs in MIJN ogen beter zouden zijn
Wel vreemd trouwens, ik zou toch zweren dat er in die vacature stond dat het postgedrag niet zo van belang was omdat ze er geen graadmeter voor hadden. Die zin is nu verdwenenOp maandag 14 januari 2002 18:15 schreef ItSnows het volgende:
[..]
Das ook de reden dat ik niet gesolliciteerd heb
Vond mijn postgedrag in NSTM wat laag om voor een modfunktie in aanmerking te komen.
Verwijderd
Ik kwam er gisteren pas achter dat er een vacature was, dus dan kun je zelf wel nagaan hoe vaak ik in NSTM komOp maandag 14 januari 2002 18:15 schreef ItSnows het volgende:
Das ook de reden dat ik niet gesolliciteerd heb
nee ik heb niet gesolliciteerd
Dus ook geen trouwe mededelingenforum-bezoeker (3x woordwaardeOp maandag 14 januari 2002 18:19 schreef Cheatah het volgende:
[..]
Ik kwam er gisteren pas achter dat er een vacature was, dus dan kun je zelf wel nagaan hoe vaak ik in NSTM kom
nee ik heb niet gesolliciteerd
Postgedrag als in: waarschuwingen en dat soort stuff.Op maandag 14 januari 2002 18:18 schreef rdgf het volgende:
[..]
Wel vreemd trouwens, ik zou toch zweren dat er in die vacature stond dat het postgedrag niet zo van belang was omdat ze er geen graadmeter voor hadden. Die zin is nu verdwenen
Natuurlijk is het wel handig als je veel posts doet in een forum waarvoor je solliciteert. Je moet je nl wel thuisvoelen in je forum en er kennis van zaken hebben (lees: weten hoe het eraan toegaat, sfeer aanvoelen enz).
Ik kan ook wel moderator PW gaan solliciteren maar dan vrees ik ook dat dat niks wordt
Ik snap wel dat het enigszins iets moeilijker te vergelijken is met een techforum, maar het is wel een belangrijk punt.
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
Heb jij dat dan?Op maandag 14 januari 2002 18:19 schreef ecteinascidin het volgende:
mmm, als het Insoft wordt zeg ik mijn abbonement op
Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.
Verwijderd
NopeOp maandag 14 januari 2002 18:19 schreef Webgoodie het volgende:
Dus ook geen trouwe mededelingenforum-bezoeker (3x woordwaarde) ?
/me is ATSE gebruiker
Active Topics - Special Edition that is...
Verwijderd
Nee, ik weet dat het er staat maar IK vind dat postgedrag wel een argument is.Op maandag 14 januari 2002 18:18 schreef rdgf het volgende:
[..]
Wel vreemd trouwens, ik zou toch zweren dat er in die vacature stond dat het postgedrag niet zo van belang was omdat ze er geen graadmeter voor hadden. Die zin is nu verdwenen
En mijn tijd komt nog wel eens
Natrekken users kan ook de betrokken fora als argument gebruiken in geval van twijfel. Handig als je daar ook je pluspunten vandaan haalt dus.
Inzet is een beetje pre voor de lol-fora, aangezien je daar feeling voor moet hebben ipv kennis. Lunatic heeft bv geen kennis whatsoever (
* Delerium denkt dat de criteria niet zoveel anders zullen zijn nu.
EN ja, ik heb een abbonement op NSTM.
Kan ik eerst nog ff pogen iets anders te doen
Ga maar een rondje fietsen hoorOp maandag 14 januari 2002 18:27 schreef pier het volgende:
Hoelaat word het ong. bekendgemaakt?
Kan ik eerst nog ff pogen iets anders te doen
Da's ook weer relatief he.Op maandag 14 januari 2002 18:38 schreef JvS het volgende:
[..]
Ga maar een rondje fietsen hoor.
Verwijderd
Hoe groot moet dat rondje zijn?Op maandag 14 januari 2002 18:38 schreef JvS het volgende:
[..]
Tour de France? Of rond de kerk?
Dus over 45 sec.?Op maandag 14 januari 2002 18:38 schreef JvS het volgende:
[..]
ik kijk wel ff t.v ofzo
Tja, het is tenslotte Nieuws, Sport, TV & Muziek.Op maandag 14 januari 2002 18:41 schreef pier het volgende:
ik kijk wel ff t.v ofzo
Verwijderd
Het doet me denken aan brugklassers die achter stuivers aan rennen
PreciesOp maandag 14 januari 2002 18:43 schreef Webgoodie het volgende:
[..]
Tja, het is tenslotte Nieuws, Sport, TV & Muziek.
Bij ons doen een aantal leraren dat.Op maandag 14 januari 2002 18:44 schreef Cheatah het volgende:
hahaOp maandag 14 januari 2002 18:44 schreef Cheatah het volgende:
Dit topic is best amusant.
en dan helemaal erom vechten
prachtig jah, die goeie ouwe tijd
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
Op maandag 14 januari 2002 18:46 schreef LuNaTiC het volgende:
[..]
haha
en dan helemaal erom vechten
prachtig jah, die goeie ouwe tijd![]()
Verwijderd
Ah, eindelijk een manier om je weg te krijgenOp maandag 14 januari 2002 18:19 schreef ecteinascidin het volgende:
mmm, als het Insoft wordt zeg ik mijn abbonement op
Ik noem het niet echt een vergissing hoorOp maandag 14 januari 2002 18:25 schreef ecteinascidin het volgende:
De Sint werd ook mod in NSTM omdat een korte zoektocht naar potentiele kandidaten op zijn naam stuitte: al ruim een jaar vindbaar op FP en in de techfora als serieuze users... en dan in NSTM ook nogal actief als serieuze forumduwer. Dat waren toen de criteria en de Sint82tm werd als opvallend aangemerkt. Vergissing toen, want nu blijkt de Sint in techfora als V&B beter tot zijn recht te komen.
Ja, dat vergeet ik bijna te vertellen. Binnenkort komt er een tariefswijziging, de nieuwe mod (ik zette hier net per ongeluk de naam neer, zag het net op tijdNatrekken users kan ook de betrokken fora als argument gebruiken in geval van twijfel. Handig als je daar ook je pluspunten vandaan haalt dus.
Inzet is een beetje pre voor de lol-fora, aangezien je daar feeling voor moet hebben ipv kennis. Lunatic heeft bv geen kennis whatsoever () maar kan met die kennis rustig in de HK losgelaten worden.
/me denkt dat de criteria niet zoveel anders zullen zijn nu.
EN ja, ik heb een abbonement op NSTM.
Tizzwat dat ze het niet willen zeggen, Sint staat al de hele dag op DND dus ze zijn er nog niet uit denk ikOp maandag 14 januari 2002 19:04 schreef Tizzwat het volgende:
Nou wie ist geworden ?!
Verwijderd
Ik natuurlijk, het kan niet toeval zijn dat mijn naam zo vaak wordt genoemd in dit topic.Op maandag 14 januari 2002 19:04 schreef Tizzwat het volgende:
Nou wie ist geworden ?!
[19:06:53] *** Woei changes topic to ' Oranje | Insoft geeft toe, DR = mod en morgoth is een W&L'ert | Insoft geeft toe: this thread is <font color=magenta>gay</font>'Op maandag 14 januari 2002 19:07 schreef insoft het volgende:
[..]
Ik natuurlijk, het kan niet toeval zijn dat mijn naam zo vaak wordt genoemd in dit topic.thnx iedereen hoor
ik heb dus ook gemaild..Op maandag 14 januari 2002 20:07 schreef Phantom_ het volgende:
Ik heb ook gemailed, maar ik post erg weinig in NSTM, dus ik maak ook ongeveer 0.0% kans
Maar ik gok dat ik sneller millionair ben dan mod hier..
Jij wil het alleen maar voor de andere kleur nickOp maandag 14 januari 2002 20:13 schreef BrZ het volgende:
Met mijn meesterlijke mailtje ben ik ervan overtuigd dat ik het word... *ahem*![]()
![]()
![]()
Jeremy Clarkson
Das een goede reden toch?Op maandag 14 januari 2002 20:26 schreef Traag het volgende:
[..]
Jij wil het alleen maar voor de andere kleur nick
De beste die ik tot nu toe hier gehoord heb.
En terecht! uit recent onderzoek is namelijk gebleken dat vrouwen vallen op rode nicknames, dit schijnt de hormonen van de vrouw op een positieve manier te beïnvloedenOp maandag 14 januari 2002 20:26 schreef Traag het volgende:
[..]
--> W&LOp maandag 14 januari 2002 20:28 schreef Devil_2000 het volgende:
En terecht! uit recent onderzoek is namelijk gebleken dat vrouwen vallen op rode nicknames, dit schijnt de hormonen van de vrouw op een positieve manier te beïnvloeden
Jeremy Clarkson
Ik heb niet gemailed dus ik maak nog minder kansOp maandag 14 januari 2002 20:07 schreef Phantom_ het volgende:
Ik heb ook gemailed, maar ik post erg weinig in NSTM, dus ik maak ook ongeveer 0.0% kans
En wat schreven ze over blauw?Op maandag 14 januari 2002 20:28 schreef Devil_2000 het volgende:
[..]
En terecht! uit recent onderzoek is namelijk gebleken dat vrouwen vallen op rode nicknames, dit schijnt de hormonen van de vrouw op een positieve manier te beïnvloeden
Professioneel Hyves-weigeraar
Verwijderd
Ooit van een blauwtje lopen gehoord?Op maandag 14 januari 2002 20:34 schreef Wouter Tinus het volgende:
[..]
En wat schreven ze over blauw?
Precies tegenovergesteld dus
Water en vuur gaan niet samen, dus als rood vrouwen aantrekt dan is blauw...Op maandag 14 januari 2002 20:34 schreef Wouter Tinus het volgende:
[..]
Hehe juistOp maandag 14 januari 2002 20:36 schreef Sinterklaas 82 tm het volgende:
[..]
Ooit van een blauwtje lopen gehoord?
Precies tegenovergesteld dus
Tsja, een vrouw is net een kraan:Op maandag 14 januari 2002 20:34 schreef Wouter Tinus het volgende:
[..]
- Blauw laat ze koud, dus dat wordt niks.
- Rood maakt ze heet, need I say more?
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Binnenkort is dus een zéér relatief begrip als ik het goed begrijp.Op maandag 14 januari 2002 17:40 schreef Sinterklaas 82 tm het volgende:
Verwijderd
Blijkbaar wel jaOp maandag 14 januari 2002 20:59 schreef Webgoodie het volgende:
[..]
Binnenkort is dus een zéér relatief begrip als ik het goed begrijp.
[compleet nutteloos]
Dit is trouwens mijn eerste post met een nieuw icon
[/compleet nutteloos]
Is die zelfde babe of nie?Op maandag 14 januari 2002 21:02 schreef Sinterklaas 82 tm het volgende:
[compleet nutteloos]
Dit is trouwens mijn eerste post met een nieuw icon
[/compleet nutteloos]
Enne, wow kan je in één keer die onzin in onze sigs lezen!
Op maandag 14 januari 2002 20:28 schreef Devil_2000 het volgende:
* IceStorm heeft er een versiertruc bij
Neuh, als mod krijg je een rode nick, ik wil (weer) een rozeOp maandag 14 januari 2002 20:26 schreef Traag het volgende:
[..]
Maar voor de duidelijkheid, ik wil helemaal geen mod van NSTM zijn, alleen mijn mailtje was gewoon meesterlijk
Verwijderd
Op maandag 14 januari 2002 21:18 schreef BrZ het volgende:
[..]
Neuh, als mod krijg je een rode nick, ik wil (weer) een roze
Maar voor de duidelijkheid, ik wil helemaal geen mod van NSTM zijn, alleen mijn mailtje was gewoon meesterlijk
Inderdaad errug sterkHeej McVirusS,
Hier een mailtje naar aanleiding van de vacature als moderator van NSTM.
Ik zou daar graag moderator worden, aangezien ik daar nooit post, het me
weinig interesseert, en ik wannabee-moderator ben.
Met vriendelijke groet,
Bruce Smit aka BrZ
Maar hier kwamen de meeste mailtjes wel op neer trouwens
Verwijderd
We krijgen de inhoud van dat mailtje nog ongetwijfeld te horenOp maandag 14 januari 2002 21:18 schreef BrZ het volgende:
[..]
Neuh, als mod krijg je een rode nick, ik wil (weer) een roze
[edit: zul je altijd net zien
Lego Taj Mahal te koop --> https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2109838
k heb mijn mailtje maar niet gestuurdOp maandag 14 januari 2002 21:19 schreef Sinterklaas 82 tm het volgende:
[..]
[..]
Inderdaad errug sterk
Maar hier kwamen de meeste mailtjes wel op neer trouwens
En ik was ook mega traag
You have the right to remain silent
everything you say will be misquoted
and used against you in a court of law
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Dit topic is gesloten.
![]()