Toon posts:

ISDN onder Windows XP

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Er zal al wel veel over geluld zijn, maar dat heb ik niet meegekregen, maar ik heb een probleem met mijn ISDN kaart onder Windows XP. Ik krijg een foutmelding dat hij de poort niet kan openen of zoiets. Ik heb net een nieuw systeem gekocht met deze ISDN kaart, een E-Tech kaart. Kan iemand mij helpen, zodat ook ik Windows XP draaiende met internet kan krijgen?

Groeten,

Niek E.
niek@niekonline.nl

• 2Dutch
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

2Dutch

No worries eh!

gebruik je de Xp drivers? De win2k drivers willen vaak ook prima werken.
(ps: geen groeten e.d onder je post zetten.. en voordat je iets wilt weten search gebruiken en FAQ lezen,daar staan regels en tips in..anders wordt je topic gesloten of komt een modje je een standje geven :) )

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Verwijderd

Lees eerder topics over de E-tech modems en adapters.
Ik geloof dat niemand deze aan de praat heeft gekregen.
Zelf koop ik maar een ander merk

Verwijderd

Op zondag 13 januari 2002 18:56 schreef NiekOnline het volgende:
Hallo,

Er zal al wel veel over geluld zijn, maar dat heb ik niet meegekregen, maar ik heb een probleem met mijn ISDN kaart onder Windows XP. Ik krijg een foutmelding dat hij de poort niet kan openen of zoiets. Ik heb net een nieuw systeem gekocht met deze ISDN kaart, een E-Tech kaart. Kan iemand mij helpen, zodat ook ik Windows XP draaiende met internet kan krijgen?

Groeten,

Niek E.
niek@niekonline.nl
Als je je sys zo kant-en-klaar met deze ISDN kaart en Windows XP geinstalleerd gekocht hebt, dan is het de taak van de leverancier om dit op te lossen :). Want het schijnt dat niemand die krengen aan de praat krijgt, zoals al verteld werd.

edit:
Niet dat ik meteen naar de leverancier stap als iets niet lukt, integendeel zelfs, ik ben nog nooit naar een leverancier gestapt :D, maar als je een compleet systeem koopt, dan zou het ook moeten werken bij aflevering :).

Verwijderd

Als je een 2k driver gebruikt hebt Suc6!

je moet echt de XP driver gebruiken.. ik gebruik altijd e-tech in systemen en die isdn kaarten vinden de 2k drivers onder xp niet tof..:7

• Entity
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 07:05

Entity

9000rpm

Je kunt je leverancier vragen of hij de E-Tech wil omruilen voor bijv. een Dynalink ISDN adapter. Die werken wel met XP, zolang je de nieuwere drivers gebruikt.

Suc6!

Verwijderd

Topicstarter
Ik gebruik volgens mij de juiste drivers... gewoon de win XP drivers... ik heb ook uit m'n wat oudere computer een Dynalink ISDN Adapter... kan iemand me daar dan de juiste drivers voor geven voor XP?

• Entity
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 07:05

Entity

9000rpm

De drivers die ik gebruik en goed werken voor m'n Dynalink ISDN:
http://www.dynalink.nl/Drivers/isdn/wdm366du.exe

Nieuwste drivers (heb ik geprobeerd, leken minder stabiel op mijn systeem):
http://www.dynalink.nl/Drivers/isdn/wdm370du.exe

Verwijderd

de e-tech drivers voor xp doen het prima maar, maakt je systeem wel zeer onstabiel, xp crasht regelmatig
Pagina: 1