Toon posts:

[PC]De hele pc doet het niet meer!!!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hai,

Ik heb een maj0r probleem. Mijn pc start niet meer op. Om precies te zijn de voeding start niet meer op. Als ik de stekker erin doe dan beweegt te fan in de voeding even en dan is ie weer uit.
Ik denk misschien dat de voeding kapot is maar misschien ook niet. Ik heb trouwens een a7v mobo en het lampje is nog gewoon groen en gelukkig niet rood. Het kwam doordat ik een reepje intern geheugen erin zette maar toen ging het beeldscherm niet meer aan en dus haalde ik het reepje eruit maar nu doet ie dus helemaal niks.
Echt klote dus. Ik ga zo effe een andere voeding erin zetten maar ik denk dat het toch ergens anders aan ligt. Maar ik weet niet precies wat. Iemand die weet wat het misschien kan zijn??? alvast bedankt.

Verwijderd

Als je de stekker er in doet, en hij gaat ff aan,das normaal. Das dat wake up bla bla, kun je uit zetten in de bios iig.

maar als je op et aan knopje drukt, dan gaat ie gwewoonweg niet aan?

Verwijderd

mobo dood :?

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Nu online

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
mm probeer eerst andere voeding ja
en anders eerst bios resetten
werkt dat ook niet
dan stap voor stap opbouwen om te kijken wat het probleem is

Tweakers Discord

Verwijderd

reset het bios eerst eens. Ik denk dat het eerder je mobo is dan dat je voeding kaduk is. succes

Verwijderd

Topicstarter
hai,
Ik heb net andere voeding geprobeerd maar dat haalde niets uit. Denken jullie echt dat de voeding kapot is??? Dat zou echt klote zijn. Hoe ken ik dat controleren???? Btw ik kom helemaal nergens in en hoe reset je de bios?? Kzal zo effe kijken in mobo boekie. Was het niet ergens bij het batterijtje??? Maar ja, kziet ut wel. Maar ik zou graag willen weten hoe je kan controleren of je mobo stuk is.

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

ATX reset al eens gedaan?
(moet je eigenlijk doen zonder de voeding eruit te halen, maar je kunt het proberen)

Verwijderd

Topicstarter
atx reset??? Is dat hetzelfde als de cmos resetten? Ja heb ik gedaan. Maar ik wil graag weten hoe je kunt controleren of me mobo echt kapot is.

Verwijderd

same shit overhere

Verwijderd

probeer eens een ander dimmetje. En ook een ander slot. De vreemdste prob's worden veroorzaakt door (noname) ram
Pagina: 1