• Macaco
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09-03-2022
Boa noite,

Ik heb te kampen met een uitgevallen telefoonlijn,en nu denk ik dat het komt omdat ik adsl hebt aangevraagd bij isp Cistron.Nu had Cistron mij laten weten dat ze nog geen porterings datum van kpn had ontvangen maar had wel vernomen dat het waarschijnlijk 14 jan zal gebeuren.

Ik ben er pas sinds gisternacht achter gekomen dat ik ineens niet meer kan telefoneren ,dus ik heb gelijk ff naar kpn gebeld om te vragen wat er nou aan de hand is.
Nou mijn lijn is doorgemeten en er is inderdaad wat aan de hand wat precies weet ik niet en de mevrouw van de help service wist ook niet precies te vertellen wat hiervan de oorzaak is ,ze kon alleen zien dat ik niet kon telefoneren door een of andere storing.En ze wist ook te vertellen dat ze bezig zijn geweest met het porteren en meten van mijn lijn.

Heeft het misschien te maken met die portering dat ik niet kan telefoneren?
En is dat dan ook normaal? Zijn er meer mensen die dit fenomeen kennen?

(KPN heeft wel na aanleiding van mijn telefoontje een doorschakel service op mijn lijn gezet naar mijn mobiel zodat ik toch bereikbaar ben.)

Verwijderd

Op zondag 13 januari 2002 18:28 schreef NEWBIE het volgende:
(KPN heeft wel na aanleiding van mijn telefoontje een doorschakel service op mijn lijn gezet naar mijn mobiel zodat ik toch bereikbaar ben.)
Dat is nou service, een tijdelijke service aanbieden terwijl er, naar ik aanneem, aan het probleem gewerkt wordt. Hulde.

Ga zelf binnen korte tijd ook over naar Cistron, hoop dat ik dan minder problemen dan jou zal hebben, of in het ergste geval, ook zulke service.

• Macaco
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09-03-2022
Het is een heel gedoe geweest vanmorgen werd ik uit m'n nest gebeld door een kpn monteur die in zo'n centrale werkt ,en die vertelde mij dat ie er niks aan kon doen en je moet maar een andere provider kiezen,ik zeg wat zeg ie me nou,dat kan zomaar niet ik het hele verhaal verteld wat de bedoeling is en dat ik over m'n telefoonlijn zowel moet kunnen bellen en i-netten ,hij zei dan is het nu taak dat ze in de centrale bij je isp de knop omzetten hier is alles voorelkaar.ik achter m'n oren krabbelen natuurlijk,dus ik zeg neem wel even contact op met Cistron.Het hele verhaal verteld wat de monteur mij allemaal verteld had,nou er klopte dus helemaal geen ruk van de helpdesker van Cistron zei ik bel uw binnen 15 minuten terug op uw mobiel want m'n gewone telefoon lag er nog steeds uit.Ja wat denk je gaat opeens de gewone telefoon af ja hallo zei ik "waar zijn wij nou helemaal mee bezig" zei ik :) Ik had natuurlijk die man van de centrale aan de lijn die moest eventjes lachen ,en melde dat het nu allemaal zo hoort te zijn zoals het hoort ik blij natuurlijk nou dat is voorelkaar maarja door al deze gein en langs elkaar heen werken van beide partijen heb nu nog geen modem enzo gehad dus daar is het wachten nu op.Maarja vrijdag lekker op vakantie dus echt haast heb ik er allemaal niet mee.

Maar zo zie je hoe het kan gaan.Ik vindt die service die kpn mij geboden heeft het doorschakelen naar mobiel echt top.Ik moet overigens wel gewoon de aansluit kosten betalen omdat ik het nov-dec hebt aangevraagd en toen waren er andere regelingen van kracht,maar mijn maand bedrag gaat niet meer omhoog ,en de modem moet ik ook bekostigen.Ze zouden het snel op gaan sturen ;)