-
Who the *&#@ is PEER and why does he reset my connection all the time ?
-
Verwijderd
Verwijderd
Ik denk dat je beter een usb muisje met evt. een usb kaartje erbij kunt kopen.
-
is de makkelijkste en goedkoopste oplossing
ja.....Op zondag 13 januari 2002 19:20 schreef DJSmiley het volgende:
uh... soldeer gewoon een nieuwe seriele poort erop??
-
Verwijderd
dat gaat je niet lukken.
Kort genoeg? Je moet gewoon ff een extra com-poort isa kaart kopen.
Kun je iig op beurzen vinden
isa -> ps2Op zondag 13 januari 2002 20:09 schreef marteltor het volgende:
gewoon zo een isa -> ps 2 geval kopen.
Kun je iig op beurzen vinden
iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB - iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB - MacBook Air M4 13" 16GB/512GB - AirPods Pro 3 - Watch 5 Space Gray LTE - TV 4K 128GB - TV 4 64GB - Wireless CarPlay
I'm not a vegitarian because I love animals, I'm a vegitarian because I hate plants! - Jade©
DUH !Op zondag 13 januari 2002 20:26 schreef Painxiom het volgende:
isa= voorganger van pci kaarten,
DAT is dus wat ik niet wist (dat er ook ISA kaarten met PS2 connectoren waren). Alweer iets geleerd vandaagen daarop kan een ps/2 poort zitten(zo ken je 'm kopen)
iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB - iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB - MacBook Air M4 13" 16GB/512GB - AirPods Pro 3 - Watch 5 Space Gray LTE - TV 4K 128GB - TV 4 64GB - Wireless CarPlay
Verwijderd
ik w8 wel af tot ik er toevallig eentje tegenkom ofzo.. dan maar dat pc'tje in de hoek gooien en wachten op betere tijden
-
/dev/null
Ey!! Macarena \o/
-
Het is lastig om je specs up to date te houden
Zou zomaar kunnen, geen idee eigenlijk, maar als het om het geld gaat, moet je die spullen niet mollen en dan krenterig doenOp zondag 13 januari 2002 21:13 schreef xonide het volgende:
touchscreen moet toch ook aangelsoten worden op een com poort
Ey!! Macarena \o/
juist..
-
Je mag 'm wel tegen verzendkosten hebbenOp zondag 13 januari 2002 21:23 schreef xonide het volgende:
gezegd
-