Heb deze eruit gehaald en ook me bios op c only gezet maar nu geeft hij bij windows een 5.12 inch diskette aan terwijl ik die niet heb? Hoe ken dat?
heb je in je bios (volgens mij bij standaard cmos settings) ook de floppy disk uitgezet? op none dus?
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels - trakteren
Ik heb het ook. Gewoon niet aanspreken en misschien kun je hem hiden met tweakUI of zo.
Het ergste dat je gebeurt als je hem aanspreekt is dat je verkenner een poosje niks doet en dan na lang nadenken tot de conclusie komt dat er geen schijfje in het station lijkt te zitten
Het ergste dat je gebeurt als je hem aanspreekt is dat je verkenner een poosje niks doet en dan na lang nadenken tot de conclusie komt dat er geen schijfje in het station lijkt te zitten
ieeeepppppp :P
Misschien heb je hier iets aan: http://www.microsoft.com/windows98/usingwindows/maintaining/tips/advanced/Floppydisk.asp ?
Virussen? Scan ze hier!
Effe geprobeerd in TweakUI. Ga naar het menu My computer en haal het vinkje bij A: weg.
Misschien niet de beste oplossing, maar a: is niet meer zichtbaar ->je spreekt hem niet meer aan -> geen foutmeldingen meer.
Misschien niet de beste oplossing, maar a: is niet meer zichtbaar ->je spreekt hem niet meer aan -> geen foutmeldingen meer.
ieeeepppppp :P
Het lijkt erop dat je in je BIOS alleen de boot-volgorde aangepast hebt naar 'c only'. Maar je moet in de BIOS ook aangeven, dat je diskette station niet meer aanwezig is.
Je FDC (floppydisk controller) disablen.
Dan nog loopt windows 98 bijvoorbeeld te eikelen omdat-ie blijft zoeken naar een 3 1/2 die er niet is, ook al zet je "search for new floppy on boot" uit.
Die staat bij de volgende start weer vrolijk aan
Dan nog loopt windows 98 bijvoorbeeld te eikelen omdat-ie blijft zoeken naar een 3 1/2 die er niet is, ook al zet je "search for new floppy on boot" uit.
Die staat bij de volgende start weer vrolijk aan
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
ik zag laatst in de bios van de pc van mn broertje een optie 'report no floppy drive to windows' oid.. zit er in je bios heel toevallig misschien ook zo'n optie?
Als dat niet het geval is, is er volgens mij niks aan te doen.. ik heb hier ook nog een oude pc staan met win98 zonder fdd en die heeft hetzelfde dat ie een 5,25" drive aangeeft.. als je hem dan es per ongeluk aanspreekt gaat ie een minuut ofzo zoeken...
Als dat niet het geval is, is er volgens mij niks aan te doen.. ik heb hier ook nog een oude pc staan met win98 zonder fdd en die heeft hetzelfde dat ie een 5,25" drive aangeeft.. als je hem dan es per ongeluk aanspreekt gaat ie een minuut ofzo zoeken...
Pagina: 1