Toon posts:

800 mb platinum cd's branden

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Met wel programma kan ik 800 mb cd's branden. Ik heb bestanden groter dan 700 mb die niet op een 700 mb cd passen. Met Nero 5.5.5.1 lukt het me niet om ze te branden. Kan iemand me vertellen hoe ik het wel kan branden of met wel programm ik het wel kan.

Mijn dank is groot!

• The Dolf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Kan wel met nero
Moet je alleen ff de functie overburning aanzetten en die op 90 min zetten.
Werkt alleen als je je cd disc at once brand

suc6

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

Verwijderd

Topicstarter
dit werkt niet. Dit heb ik zojuist geprobeerd.Heb je nog meer oplossingen???

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10:26

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Vreemd- Nero detecteert altijd (bij mij althans) goed hoe groot een CD is- en 800MB is 800MB. Weet je zeker dat het echt 800MB Platina zijn? (gebruik ze ook als standaard CD wegens goedkoper dan 700MB en groter >:) )

Overburining is hier nicht im Frage want het horen gewoon 800MB CDs te zijn...

Wacht ff- wat voor brander heb je? Sommige oude (HP) branders wilden nog eens (hardwarematig) op 700MB max ingesteld zijn...

Oslik blyat! Oslik!

Verwijderd

Thanx Thedolf, dat was mijn burn-probleem ook...

Groeten, da

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een Plextor 8/2/20 brander. Het is me ooit gelukt om 800mb cd's te bakken met Nero maar het lukt me nu met geen enkele mogelijkheid.Is er een ander programma die het wel kan???

• The Dolf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Op zondag 13 januari 2002 18:04 schreef basil het volgende:
Met wel programma kan ik 800 mb cd's branden. Ik heb bestanden groter dan 700 mb die niet op een 700 mb cd passen. Met Nero 5.5.5.1 lukt het me niet om ze te branden. Kan iemand me vertellen hoe ik het wel kan branden of met wel programm ik het wel kan.

Mijn dank is groot!
Aangezien dit altijd werkt denk ik dat jouw brander geen 90min cd's ondersteund

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

Verwijderd

Topicstarter
Het heeft ooit een keer gewerkt. Dat is het gekke eraan.Ik heb win98 alleen een andere neroversie....zijn er andere programma's die het ook moeten kunnen????

Verwijderd

Topicstarter
Kan echt niemand me helpen???

• LoCuTuS2000
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08:30

LoCuTuS2000

Resistance is futile

Eerst lukte het mij ook niet omdat ik 800 mb in 1 file weg wou fikken dat ging niet, toen ik 800 mb aan files ging fikken (mp3 bijvoorbeeld) ging dat weer wel met nero.

• yeadder
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
misschien een nieuwe versie van nero proberen ??

Verwijderd

ik heb hetzelfde probleem, ik heb net een nieuwe brander en hij wil geen platinum 800mb cd's branden

ergens boven de 735 mb gaat ie mekkeren dat het niet past

ik heb de laatste versie van nero en overburning etc staat aan

Verwijderd

Bij mij wilde mijn plexwriter 40/12/40 eerst het ook niet doen. ik had ook overburn aan en al.

Maar je moet de wizzard die nero standaard pakt niet gebruiken (wizzard sluiten, na klikken op brand ico).
Dan wil nero wel vrolijk grotere cd's branden dan 700mb.

Maar nero wil bij mij nog altijd niet herkennen dat het 800mb cd's zijn. Dus vroeg nero of ik overburn wilde proberen. koos voor ja en toen deed ie het wel.

Verwijderd

Op donderdag 23 mei 2002 18:17 schreef Marco_J het volgende:
Bij mij wilde mijn plexwriter 40/12/40 eerst het ook niet doen. ik had ook overburn aan en al.

Maar je moet de wizzard die nero standaard pakt niet gebruiken (wizzard sluiten, na klikken op brand ico).
Dan wil nero wel vrolijk grotere cd's branden dan 700mb.

Maar nero wil bij mij nog altijd niet herkennen dat het 800mb cd's zijn. Dus vroeg nero of ik overburn wilde proberen. koos voor ja en toen deed ie het wel.
ik heb die wizzard al lang uitgezet, maar hij blijft het niet doen :(

ik snap er nix van, die brander is net nieuw, LiteON 32x12x40

• Angels2
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-03-2025
Zoals reeds gezegd kunnen veel branders niets aanvangen met 90 minuten CD-Rs. Als de brander het kan, en Nero weet dat, dan kan het wel als je de optie aanzet. Desnoods eens een nieuwe versie van nero downloaden van www.nero.com.

90 minuten CD-Rs zijn wel een aanfluiting van jewelste van de specificatie van CDR (het zogenaamde "Orange Book"). Daar is voorzien dat een CD-R 74 minuten heeft. Door de sporen dichter bij elkaar te leggen en andere foefjes bereik je 80 minuten en als je er nog veel meer uitperst, dan zit je bij 99 of zelfs 99 minuten. Dit kan dus enkel door te specificatie zwaar uit te hollen.

Als je brander het kan, is het een extraatje, als die het niet kan, is het geen fout.

Verwijderd

op welke manier zou je kunnen achterhalen of je brander wel of niet 90 minuten cd's ondersteunt? op de site van de fabrikant staat het niet

Verwijderd

schopje

• Angels2
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-03-2025
Als ze het kunnen is het een feature en wordt dit meestal wel vermeld. Soms is een firmware upgrade nodig. Als ze niets zeggen, reken er maar op dat het niet werkt.

Dani-Filth geraakte maar tot 735 MB, wat zegt je brander dan?

Verwijderd

Heb ik ook eens gehad, en wel met een film (avi divx). Branden door in het hoofdmenu te kiezen voor VideoCD en alles komt voor mekaar. Nu maar hopen dat het in jullie geval ook een film betreft!

• KBDE
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09:39
de 32x Lite-on ondersteund overburning tot 99Min.
Dus dat is geen probleem

Verwijderd

Op vrijdag 24 mei 2002 22:50 schreef Angels2 het volgende:
Als ze het kunnen is het een feature en wordt dit meestal wel vermeld. Soms is een firmware upgrade nodig. Als ze niets zeggen, reken er maar op dat het niet werkt.

Dani-Filth geraakte maar tot 735 MB, wat zegt je brander dan?
hij zegt gewoon dat er niet genoeg ruimte is en dat ik een ander medium met meer ruimte moet gebruiken

• DJT
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16:18

DJT

Nog ff samenvatten:

- Nero gebruiken.
- Overburn optie aan en op 90 minuten zetten.
- Disc-at-once aanzetten voor je begint met branden.
- Je krijgt nu een schermpje met de boodschap dat het medium niet geschikt is. Wacht een paar seconden en je krijgt een nieuw schermpje met de optie tot overburnen.

Klaar is Kees! Heb zelf een AOpen 24x10x40 en het werkt hier prima met die Platinum 90min/800MB CD's.

Verwijderd

Op vrijdag 24 mei 2002 23:30 schreef Cardin het volgende:
Heb ik ook eens gehad, en wel met een film (avi divx). Branden door in het hoofdmenu te kiezen voor VideoCD en alles komt voor mekaar. Nu maar hopen dat het in jullie geval ook een film betreft!
hier is het ook film, maar als je videocd doet krijg je een VCD menu met allemaal verschillende mappen die hij automatisch aanmaakt

ik wil alleen de divx fikken verder nie

Verwijderd

Probeer nou gewoon ff die overburning shit, DAT is de optie, als dat NIET lukt, ondersteund je brander het niet! Hij gaat dan niet ver genoeg naar buiten. Als je denkt dat het aan Nero ligt, burn eenz met EZCDCreator of Fireburner. Dan weet je het zeker, er zijn geen andere oplossingen

Verwijderd

Op dinsdag 28 mei 2002 12:50 schreef DJT het volgende:
Nog ff samenvatten:

- Nero gebruiken.
- Overburn optie aan en op 90 minuten zetten.
- Disc-at-once aanzetten voor je begint met branden.
- Je krijgt nu een schermpje met de boodschap dat het medium niet geschikt is. Wacht een paar seconden en je krijgt een nieuw schermpje met de optie tot overburnen.

Klaar is Kees! Heb zelf een AOpen 24x10x40 en het werkt hier prima met die Platinum 90min/800MB CD's.
vreemd, ik blijf de error krijgen 'There's not enough space to burn this compilation onto this medium'

Verwijderd

gewoon dvd fikker kopen.

Verwijderd

Op dinsdag 28 mei 2002 12:57 schreef westcoastleader het volgende:
als dat NIET lukt, ondersteund je brander het niet!
Op zaterdag 25 mei 2002 11:55 schreef KBDE het volgende:
de 32x Lite-on ondersteund overburning tot 99Min.
Dus dat is geen probleem
het moet dus ergens anders aan liggen :(

ik ga die firmware updates maar eens testen

LTR-32123S (32X/12X40X) CD-RW Firmware
R32XS0U.zip Windows 426KB 2002/04/25 Match more media

>:)

jammer dat de downloads gedisabled zijn

Note: Due to the Website internal maintenance, some files have been disabled for downloading. Sorry for any inconvenience caused !

Verwijderd

Op dinsdag 28 mei 2002 12:54 schreef Dani-Filth het volgende:

[..]

hier is het ook film, maar als je videocd doet krijg je een VCD menu met allemaal verschillende mappen die hij automatisch aanmaakt

ik wil alleen de divx fikken verder nie
Specs van jou brandertje:

32X/12X/40X CD-RW DRIVE LTR-32123S / LTR-32125W

Features

‧32X (Zone-CLV) Record, 12X (CLV) Re-Write & 40X (CAV) Read technology.

‧E-IDE Interface, support up to Ultra-DMA mode 2.

‧Innovated SMART-BURN® technology to avoid from buffer under run Error & automatically adjust writing strategy plus running OPC to meet various CD-R/RW media burning condition.

‧Innovated SMART-X technology, support high speed Digital Audio Extration (DAE) & VCD data extraction

‧Supporting plug & play ; Emergency manual eject

‧Supporting Fixed Packet, Variable Packet, TAO, SAO, DAO, Raw Mode, Over-Burn.

‧Read/Write formats CD, CD-R, CD-RW Disc (up to 99 min), also conforms to Orange Book Part 2,3.

‧Easy-Tray® Design for Both Horizontally & Vertically Use

‧Gear-Driven tray disc-loading mechaniasm to Improve reliability & life, no any belt-loose belt-broken issue.

‧VAS® Vibration Absorber System Mechanisam to reduce vibration & noise during read & write.

Verwijderd

Op dinsdag 28 mei 2002 13:11 schreef EurOtiC het volgende:

[..]

Specs van jou brandertje:

32X/12X/40X CD-RW DRIVE LTR-32123S / LTR-32125W

Features

‧32X (Zone-CLV) Record, 12X (CLV) Re-Write & 40X (CAV) Read technology.
hij ondersteunt dus gewoon 99min.. waarom doet hij het dan niet? nou ja maar even wachten op de firwmare update

Verwijderd

ik heb de oplossing gevonden, het lag dus aan Nero

ik heb nu CD-Mate gedowned, en die werkt perfect
programma werkt ook fijner als Nero, mooie interface etc

http://www.cd-mate.com/

Verwijderd

Hij geeft alleen , not enough aan, als je hem niet op DISC -@-Once hebt!

Verwijderd

Op woensdag 29 mei 2002 02:06 schreef Dani-Filth het volgende:
ik heb de oplossing gevonden, het lag dus aan Nero

ik heb nu CD-Mate gedowned, en die werkt perfect
programma werkt ook fijner als Nero, mooie interface etc

http://www.cd-mate.com/
damn, relaxed progje, 10x beter dan nero
Pagina: 1