Toon posts:

Battle Realms probleempje

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb de grootste problemen met het besturen van mijn ventjes. Ze vallen continue uit zichzelf aan, ook al heb je op de N toets (stand ground, geloof ik) gedrukt.

Het is echt onbestuurbaar. Ook anderen in mijn omgeving lopen tegen hetzelfde probleem op. Nu weet ik dat er genoeg gamers zijn die BR hebben uitgespeeld, dus het zal wel aan ons liggen :'( Heeft er iemand een tip?

Verwijderd

vechten is gewoon te onoverzichtelijk in BR

1 van de minpunten....je hebt geen goede overzicht en de ventjes vallen eerst een huis aan ipv een vijandelijk mannetje |:(

• WarMaster
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

WarMaster

Nosce te ipsum

Hopelijk komt er een oplossing bij de nieuwe battlepack (oftewel patch).

Zelf vind ik BR nogal overschat. De gameplay is zwaar bagger, maar er zitten goede elementen in die wellicht door de voormalige werkgever van de ontwikkelaars (blizzard) beter uitgewerkt kan worden >:)

We live in a primitive time don't we, neither savage nor wise. Half measures are the curse of it; any rational society would either kill me or put me to some use.

Verwijderd

Door de "N" toests in te drukken geef je je mannetjes opdracht om alles aan te vallen wat in hun range zit. Een zwaard mannetje valt alleen mannetjes aan die er net langs lopen en een boog mannetje valt dan dus meer aan.

Bij mij werkt deze optie wel.