Hoelang duurt technische controle adsl bij kpn?

Pagina: 1
Acties:

• doubleduh
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Er zijn vast al wel topics hierover maar ik kan ze iig niet vinden...

Maar onze wijkcentrale is eindelijk adsl-ready, we hebben het al een paar maanden geleden aangevraagd, en inmiddels een brief ontvangen van kpn waarin staat dat ze aan het onderzoeken zijn of het mogelijk is om het bij ons aan te sluiten.

Hoelang duurt dat ongeveer?

Verwijderd

Bij ons een paar dagen, bij mensen die ik ken heeft het zeker niet meer dan een weekje geduurd...

• amsterdammertje
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-08 12:57
bij mij duurde het 2 maanden

"waar je natuurlijk altijd voor moet zorgen is dat die twee verschillende elementen als een Chinees puzzeltje in elkaar steken; dus dat je d'r niet om heen gaat lopen fucken!''

• Redleg
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15-07 09:25
1 weekje duurde het hier tottaal iets van 2.5 a 3 weken.

Verwijderd

Wat kpn nog bij je moet doen is waarschijnlijk nog een lijn test uitvoeren en dan krijg je je pakket binnen dit duurt dan meestal nog ongeveer 3 weken.

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 15-08 19:05
????
als de postcodetest zegt dat je aangesloten kan worden, ben je dan nog noet klaar?

• doubleduh
  • Niet online
ok :) nog maar een paar weken ofzo behelpen met isdn dus :)

• FreakR
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-08 15:54
ik ben nu ook aan het wachten...de grote overstap zit er aan te komen :P

In space no-one can hear you scream | http://www.google.com

• doubleduh
  • Niet online
we hebben vandaag een brief binnengekregen dat ze binnen 4 weken het doe het zelf pakket opsturen. :)

hoelang duurt dat meestal?

ik neem touwens aan dat de technische keuring dan wel gelukt is (stond er verder niet bij).

• martijnr17
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23:36
jaahhhh nou als je die brief hebt gehad is die keuring dus geweest heeft wel ergens gestaan als het goed is. die keuring was bij mij met 1dag rond!!!! Mijn pakket werd echter precies na 4 weken opgestuurd.
:)

typo fout
Pagina: 1